ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا امکان استریم زنده صفحه خانه آیفون را به iOS 11 اضافه خواهد کرد

اگر با نسخه بتای iOS 11 کار کرده باشید مطمئنا قابلیت فیلمبرداری از صفحه آن را تجربه کرده اید. این گزینه که به راحتی می توان از آن استفاده کرد قرار است که در نسخه نهایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اگر با نسخه بتای iOS 11 کار کرده باشید مطمئنا قابلیت فیلمبرداری از صفحه آن را تجربه کرده اید. این گزینه که به راحتی می توان از آن استفاده کرد قرار است که در نسخه نهایی و پایدار iOS 11 به یکی از قابلیت های پیش فرض این سیستم عامل بدل گردد.

سومین بتای iOS 11 به دکمه جدیدی تحت عنوان Start Broadcast مجهز شده

اما به دنبال این قابلیت، به نظر می رسد که اپل می خواهد امکان استریم زنده از صفحه خانه را هم در اختیار کاربران پر شمار آی دیوایس ها قرار بدهد. The Next Web گزارش می دهد که سومین نسخه بتای iOS 11 (که ساعاتی پیش در اختیار تسترها و علاقه مندان قرار گرفت) به دکمه جدیدی تحت عنوان Start Broadcast مجهز شده. این دکمه در حال حاضر کار خاصی انجام نمی دهد و بعضی کاربران معتقدند که می تواند به نحوی به قابلیت AirPlay ارتباط داشته باشد.

با این وجود The Next Web با اشاره به این که همین حالا هم می توان به گزینه Airplay در کنترل سنتر دسترسی داشت، اضافه کردن دکمه ای جدید را کاملا غیر ضروری دانسته است. بنابراین دکمه ای که از آن صحبت می کنیم، به احتمال زیاد برای اهداف دیگری مثل استریم زنده استفاده خواهد شد.

اگر فرض را بر استریم زنده بگیریم، احتمال دارد که این گزینه برای اپلیکیشن های شخص ثالث استفاده شود. شکی نیست که اشتراک گذاری صفحه نمایش می تواند برای استریم زنده بازی ها و قرار ملاقات های کاری گزینه بسیار ایده آلی باشد.

هنوز مشخص نیست که کدام توسعه دهندگان برای ارائه این قابلیت با اپل همکاری خواهند کرد. بنابراین شاید برای آگاهی از این موضوع لازم باشد که تا پاییز سال جاری و انتشار نسخه نهایی iOS 11 برای آی دیوایس ها منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی