ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر LED سامسونگ سینمایی
تکنولوژی

نخستین نمایشگر LED سینمایی سامسونگ در یکی از سینماهای کره جنوبی نصب شد

احتمالاً شمارش معکوس برای به موزه رفتن ویدئو پرژکتورهای سینمایی آغاز شده است، چرا که سامسونگ بعد از انجام تست های اولیه، بالاخره نخستین نمایشگر LED سینمایی خود را در سالنی در کره جنوبی افتتاح ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

احتمالاً شمارش معکوس برای به موزه رفتن ویدئو پرژکتورهای سینمایی آغاز شده است، چرا که سامسونگ بعد از انجام تست های اولیه، بالاخره نخستین نمایشگر LED سینمایی خود را در سالنی در کره جنوبی افتتاح کرد.

این نمایشگر غول پیکر ۱۰.۳ متر عرض دارد و می تواند فیلم ها را با رزولوشن 4K به نمایش بگذارد. طراحی و نصب سامانه صوتی پرقدرت نخستین سینمای LED سامسونگ نیز با همکاری کمپانی مشهور «هارمان» (Harman) صورت گرفته است.

این نمایشگر غول پیکراز رزولوشن 4K پستیبانی می کند

نمایشگر سینمایی LED سامسونگ از چند نمایشگر کوچکتر تشکیل یافته که در کنار یکدیگر قرار می گیرند، بنابراین امکان تعبیه این پرده های سینمایی جدید در ابعاد متنوع نیز وجود دارد. البته بعید است محصول جدید سامسونگ به این زودی ها بتواند پا به قلمرو سینماهای IMAX بگذارد.

نکته جالب اینجاست که نمایشگر غول پیکر سامسونگ از لحاظ رزولوشن تصویر با تلویزیون های UHD این کمپانی برابری می کند و امکان پخش تصاویر HDR را نیز داراست. ضمن این که نرخ کنتراست تقریباً بی نهایت آن نیز عمیق ترین رنگ مشکی را برای بینندگان خود تضمین می کند.

محصول جدید سامسونگ تمام استانداردهای جدید «انجمن سینمای دیجیتال» (DCI) را پوشش می دهد و توانایی آن را دارد تا روشنایی تصویری ده برابر بیشتر از پیشرفته ترین پروژکتورهای سینمایی فعلی را ارائه دهد.

کمپانی «Lotte Cinema» به عنوان مالک نخستین سالن سینمایی میزبان نمایشگر LED سامسونگ قصد دارد به زودی سالن های دیگر خود در سایر شهره های کره جنوبی را به نسل جدید پرده های سنمایی مجهز سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی