ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین سه ماه سال؛ معرفی جذاب ترین بازی های موبایل آنلاین برای فصل تابستان [قسمت پایانی]

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی نیست و مدت ها برای رسیدنش چشم انتظار بوده ایم، نمی توانیم به همین راحتی از سرگرمی های مجازی بگذریم.

بنابراین چاره چیست؟ علاقه مندان به بازی های ویدیویی معمولا در این زمان دو راه دارند. یکی این که عناوین قدیمی کنسول ها و رایانه های شخصی را تجربه کنند. چون بازار تخفیف ها هم در این فصل بسیار داغ شده، اکنون بهترین زمان برای خریدن بازی هایی است که به هر دلیلی نتوانستیم آن ها را انجام دهیم.

دومین راه که خیلی ساده و در دسترس تر به نظر می رسد، تجربه بازی های اسمارت فون ها است. مشابه هفته گذشته، تصمیم گرفتیم سراغ عناوینی برویم که با بخش چند نفره خود روزها اوقات فراغت شما را پر می کنند. قسمت اول مطلب را هم می توانید از اینجا مشاهده نمایید. بیش از این مقدمه را طولانی نمی کنیم؛ این شما و این بازی هایی که تمام تابستان سرگرم تان خواهند کرد.

Injustice 2

تا زمانی که قسمت سوم Shadow Fight 3 عرضه شود، Injustice 2 شاید بهترین گزینه ممکن برای طرفداران سبک فایتینگ باشد؛ همانگونه که با بررسی ساخته NetherRealm گفتیم، Injustice: Gods Among Us یا Mortal Kombat X اپلیکیشن های جذابی بودند ولی بگذارید رک بگوییم بازی های مبارزه ای خوبی نبودند. آن هم فقط به یک علت، مکانیزم های گیم پلی بیش از حد ساده شدند.

NetherRealm برای توسعه قسمت دوم اینجاستیس تصمیم گرفت تغییر رویه داده و آزادی بیشتری به بازیکن ها هنگام مبارزات بدهد. نتیجه این تصمیم هم یکی از بهترین عناوین فایتینگ تلفن های هوشمند بود که با شخصیت های فراوان دنیای دی سی، گرافیک عالی و حالت های گوناگون گیم پلی همانند بخش داستانی توانست یک تجربه فراموش نشدنی به دارندگان دیوایس های دستی هدیه بدهد.

Injustice 2

Injustice 2

سازنده: Warner Bros. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 980 مگابایت زبان:

WarFriends

ساخته استودیوی Chillingo را به نوعی می توانیم ترکیبی از چندین ایده متفاوت بنامیم؛ اینجا نه تنها با سیستم کاورگیری بازی های اکشن رو به رو هستید بلکه توسعه دهنده برای بعضی بخش ها از کلش رویال و عناوین Tower Defence هم الهام گرفته است. اما نکته اینجاست با وجود تمام این شباهت ها، WarFriends همچنان هویت خودش را داشته و با یکی از جذاب ترین بازی های اکشن اسمارت فون ها رو به رو هستیم.

در WarFriends نقش یک قهرمان را داشته و جدا از قابلیت شلیک به دشمنان، می توانید با کشیدن انگشت خود به چپ یا راست به سمت کاورها حرکت کنید. بنابراین باید هنگام حرکت باید مراقب باشید تا طعمه بقیه بازیکن ها نشوید. ساخته Chillingo  طی مدت کوتاهی که به صورت جهانی عرضه شده توانسته با استقبال خوب منتقدین و بازیکن ها مواجه شود و پیشنهاد می کنیم این تجربه جذاب را از دست ندهید.

WarFriends

WarFriends

سازنده: Chillingo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 644/ 210 مگابایت زبان:

Race Kings

Race Kings به دو علت خیلی مهم توانست طعم موفقیت را آن هم به این زودی بچشد. یکی از آن ها را باید به نام پرداخت متفاوت به سبک ریسینگ بنامیم. این روزها خیلی از بازی های رانندگی تلفن های هوشمند را می توانیم به دو دسته تقسیم کنیم؛ اپلیکیشن هایی که شبیه سری آسفلات هستند و عناوینی که از Traffic Rider الهام گرفته اند. اما Hutch Games برای Race Kings تصمیم گرفت ریسک کند.

مکانیزم های گیم پلی Race Kings پیرامون «دریفتینگ» چرخیده و کسی که در طول مسیر بیشترین دریفت را انجام دهد پیروز خواهد شد. این از دلیل اول، دومین علت محبوبیت Race Kings هم انتشار بروزرسانی ها متعدد برای بازی است که به واسطه آن ها، Race Kings تا حدودی توانسته بهجایگاهی که لیاقتش را داشته برسد. بنابراین اگر خواهان یک تجربه متفاوت از رانندگی با گرافیک بالا و ماشین های متفاوت هستید، بد نیست نیم نگاهی به Race Kings بیاندازید.

Race Kings

Race Kings

سازنده: Hutch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 873 / 451 مگابایت زبان:

یگان ویژه

یگان ویژه

ترکیب Clash of Clans با Counter Strike؛ ساخته استودیوی پارسیس نه تنها یکی از عجیب ترین بازی های اسمارت فون ها از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی است بلکه آن را می توانیم از بهترین عناوین آنلاین ایرانی هم بنامیم که نشان داد خلاقیت تنها به معنای داشتن ایده های جدید نیست. مکانیزم های گیم پلی یگان ویژه به دو قسمت مختلف تقسیم می شود.

بخش ابتدایی مشابه عناوین سبک استراتژی بوده و باید با استخدام نیروهای بیشتر، آن ها را پیرامون منطقه خود مستقر کنید تا بازیکن های رو به رویی نتوانند شما را نابود سازند. طبیعتا چگونگی جای گیری سربازها و انتخاب تجهیزات هم مهمترین استراتژی های این بخش است که روی افزایش قدرت های دفاعی تاثیری مثبت خواهند گذاشت. پارسیس برای بخش دوم از عناوین شوتر اول شخص الهام گرفت

اینجاست که قسمت هیجان انگیز و اکشن یگان ویژه خودش را نشان می دهد. شما در ماموریت ها سه کار باید انجام دهید؛ تمام دشمن ها را از بین برده، بمب را خنثی کرده و گاو صندوق را باز کنید. پارسیس با ساخت یگان ویژه و تیزبال نشان داد از ماهرترین توسعه دهندگان ایرانی است و به کسانی که خواهان یک بازی متفاوت از سبک اکشن هستند، پیشنهاد می کنیم این عنوان ساخته شده توسط سازندگان داخلی را تجربه کنند.

یگان ویژه

یگان ویژه

سازنده: استودیو پارسیس قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 41.6 مگابایت زبان:

FIE Swordplay

FIE Swordplay

تمام تصورات خود از ورزش شمشیربازی روی اسمارت فون ها را فراموش کنید؛ FIE Swordplay لذت بخش تر از چیزی است که فکر می کنید. استودیوی FIE با شبیه سازی به مراتب واقعی و انیمیشن های روان شخصیت ها توانست یکی از جذاب ترین عناوین ورزشی تلفن های هوشمند را عرضه کند. در FIE Swordplay ضمن قابلیت رفتن به سمت چپ و راست، می توانید سه حرکت گوناگون انجام دهید.

با ضربه کوتاه ورزشکار همان جایی که قرار دارد با شمشیر حمله می کند. اگر آیکون ضربه بلند را لمس نمایید، مبارز خیز برداشته و فاصله دورتری را هدف می گیرد. دفاع هم که مشخص است، نه تنها حمله حریف را خنثی خواهد کرد بلکه یک فرصت چند صدم ثانیه می دهد تا بتوانید راه پیروزی را هموارتر کنید. تمام این المان ها در کنار حالت های گوناگون گیم پلی و یک گرافیک زیبا از مهمترین دلایلی هستند که FIE Swordplay را بین بازی های لیست می بینید.

FIE Swordplay

FIE Swordplay

سازنده: FIE قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.6 / 59 مگابایت زبان:

منچرز (منچ آنلاین)

از نامش پیداست؛ منج را به صورت آنلاین و حالا روی تلفن های هوشمند خود تجربه کنید. بعد از پیشرفت تلفن های هوشمند و فراگیری آن ها، بازی های تخته ای زیادی راهشان را به این دیوایس های دستی باز کردند و حالا هم نوبت به منچرز رسیده تا یک تجربه جذاب از منچ را به بازیکن ها هدیه بدهد. جدا از قابلیت بازی به صورت آفلاین، در ساخته استودیوی اینسایتل می توانید به رقابت با بقیه کاربران پرداخته و شانس تان را در برابر آن ها امتحان کنید. یک تجربه نوستالژی با المان های دنیای دیجیتالی، بد نیست نگاهی به آن بیاندازید.

منچرز (منچ آنلاین)

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28.5 مگابایت زبان:

Game of Coinball

Game of Coinball را هم می توانیم از آن دست اپلیکیشن هایی بنامیم که با الهام از بازی های قدیمی و تغییرات مناسب روی مکانیزم ها توانسته بازیکن ها را سرگرم کند. به یاد دارید در دوران کودکی فوتبالی انجام می دادیم که سه توپ داشت و برای حرکت آن ها حتما باید یکی از توپ ها را از وسط بقیه رد می کردیم؟ Game of Coinball دقیقا همین گونه است. با این تفاوت که حالا موانعی هم در زمین وجود گذاشته شده تا بیش از همیشه طعم چالش را بکشید. اگر از عنوان معروف Soccer Stars لذت برده اید، ساخته Mustafa Kilci بهترین عنوان لیست برای شما است.

Game of Coinball

Game of Coinball

سازنده: Mustafa Kilci قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 175 / 50 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Writer
    Writer | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    آقا مدرن کمبت چرا نیس اونکه جزو بهترین های شوتر هس

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

      سلام، پارسال مطلبی مشابه با همین مضمون رفتیم و در اون معروف ترین بازی های آنلاین مثل همین مدرن کمبت رو معرفی کردیم. بنابراین برای امسال تصمیم گرفتیم به عناوین متفاوت تری بپردازیم.

  • hosss021
    hosss021 | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    قسمت اولی وجود نداره که این قسمت پایانی باشه!!!

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

      سلام حسین جان، نگاهی به بخش پایانی مقدمه بندازید. در اونجا لینک قسمت اول و دوم مقاله هم قرار داده شده.

      • hosss021
        hosss021 | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

        بله جناب کریمی
        عرض ارادت
        بله متوجه شدم ولی وقتی روش کلیک میکنید پیغام اطلاعاتی موجود نیست رویت می شه !!!

        • TeChNoLoGy
          TeChNoLoGy | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

          از توی اپلیکیشن کار نمیکنه

مطالب پیشنهادی