ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات بیشتر از گوگل پیکسل 2؛ نمایشگر همیشه روشن و قاب فشارپذیر

به نظر می رسد که بعد از افشای نخستین رندرها از طراحی موبایل پیکسل اکس ال 2، دیگر باید منتظر انتشار گزارش ها و شایعات پی در پی درباره خانواده اسمارت فون بعدی گوگل باشیم. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

به نظر می رسد که بعد از افشای نخستین رندرها از طراحی موبایل پیکسل اکس ال 2، دیگر باید منتظر انتشار گزارش ها و شایعات پی در پی درباره خانواده اسمارت فون بعدی گوگل باشیم.

بنابر اطلاعات تازه، نمایشگر AMOLED این موبایل که توسط ال جی ساخته خواهد شد، مثل همتای سامسونگی خود قابلیت همیشه روشن خواهد داشت. در حال حاضر، Ambient Display گوگل پیکسل، تنها زمانی روشن می شود که شما موبایل را به دست بگیرید. اما نمایشگر همیشه روشن، همواره نوعی رابط کاربری مینیمال در مقابل دیدگان قرار می دهد که اطلاعات مهم مانند وضعیت باتری، ساعت و نوتیفیکیشن ها را به نمایش در می آورد.

گفته می شود که گوگل قصد دارد هنگام بیداری دستگاه، گزینه های رنگی بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد تا بیش از پیش قادر به شخصی سازی موبایل خود باشند. گفته می شود که حالت «sRGB» در تنظیمات توسعه دهندگان، حالا به منوی تنظیمات معمولی نمایشگر اضافه می شود و باید منتظر گزینه ای تازه به نام «رنگ های درخشان - Vivid Colors» نیز باشیم.

علاوه بر این ها، گفته شده که پیکسل 2 به قاب فشارپذیر مجهز می شود که می توان از آن برای اجرای دستیار گوگل یا قطع صدای موبایل به هنگام دریافت تماس های صوتی استفاده کرد. در نهایت، دستگاه به صورت پیش فرض از تمی تیره بهره می برد و احتمال دارد از فونت جدیدی بهره مند باشد. هنوز مشخص نیست گوگل چه زمانی از خانواده پرچمداران جدیدش رونمایی می کند، اما حداقل چند ماهی تا آن روز فاصله داریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amir.ap
    amir.ap | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    گوگل جان فازت چیه ? اگه میخوای مث اپل گوشی اختصاصی داشته باشی این چه وضع فروشه ? یه سال منتظرم پیکسل افت قیمت کنه که هنوزم چهار تومن قیمتشه!

    • omid hedayatnej
      omid hedayatnej | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

      این که به گوگل مربوط نیست بازار ایران مشکل داره

  • sasani
    sasani | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    کجاش کپی نیست طرح دوتکه رنگیش اشناست قابش بازم اشناتره فینگر تاچش خیلی اشناستره

  • 2000
    2000 | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    قاب فشار پذیر خوب چیزیه چون فرض کنید سونی بخواد یه پی اس پی موبایلی ولی بهتر درست کنه خب دکمه ی L و R لازم نیست بجاش همون گوشه های معمولی موبایل میتونه باشه . هنوز به ایده ی کنسول دستی موبایلی باور دارم . فراموش نکنید که موبایل لمسی رو ایفون اول نبود بلکه بهینه تر شد . پس سونی هم میتونه .

مطالب پیشنهادی