ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن آتلوک برای iOS و اندروید با طراحی و قابلیت هایی جدید به روز رسانی شد

اپلیکیشن آتلوک برای iOS و اندروید ساعاتی پیش با تغییراتی جدید به روز رسانی شد. از جمله این تغییرات می توان به طراحی جدید بخش مکالمات و ناوبری بهتر در رابط کاربری اشاره کرد. مضاف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اپلیکیشن آتلوک برای iOS و اندروید ساعاتی پیش با تغییراتی جدید به روز رسانی شد. از جمله این تغییرات می توان به طراحی جدید بخش مکالمات و ناوبری بهتر در رابط کاربری اشاره کرد. مضاف بر این موتور جستجوی هوشمند جدیدی هم در راه است، که به لطف آن می توانید واژه ها را سریع تر و راحت تر از همیشه در محیط آتلوک پیدا کنید.

آتلوک جدید حالا در پیش نمایش مکالمات نوشته های بیشتری را به نمایش گذاشته و پیام های مجزا را بهتر و واضح تر از گذشته تفکیک می کند. همچنین با استفاده از گزینه پاسخ سریع می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به آخرین پیام های یک ایمیل پاسخ داده و در عین حال تا انتهای متن مکالمه را هم مشاهده کنید.

اگر روی فهرست مخاطبین تان اشاره کنید هم امکان ویرایش آن ها را خواهید داشت، و برای دسترسی به تنظیمات بیشتر می توانید به منوی مخفی اپلیکیشن مراجعه نمایید.

شایان ذکر است که فهرست حساب های کاربری و پوشه ها در آخرین نسخه آتلوک دوباره از نو طراحی شده تا با سرعت بیشتری قادر به جابجایی میان حساب ها و پوشه های مهم تان باشید. به غیر از این، تغییر ظاهری ملموس دیگر در منوی کشویی اپ انجام گرفته که حالا برای دسترسی راحت تر آیکن های درشت تری را به نمایش می گذارد.

همچنین آتلوک قرار است که یک گزینه جستجوی پیشرفته هم دریافت کند تا به لطف آن قادر باشید که از یک محل به جستجوی محتوای پیام ها، فایل ها و مخاطبین بپردازید.

تغییرات ظاهری جدید آتلوک هم اکنون برای پلتفرم iOS و دارندگان حساب های آتلوک دات کام و جیمیل اعمال شده، اما کاربران آفیس 365 برای مشاهده این تغییرات باید چند روز دیگر نیز منتظر بمانند. کلیه تغییراتی که گفتیم (به همراه جستجوی پیشرفته) قرار است که «طی ماه های آینده» به نسخه اندروید آتلوک نیز اضافه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • .
    . | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    این کنتاکت اندروید همه جا گل کاشته اینستا تلگرام و..... واقعا به people اتلوک نیازه یه محیط امن با شماره تلفن ها و مشخصات که اجازه دسترسی سرویس اندرویدو بهش نمیده

مطالب پیشنهادی