ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا تاریخ مراسم رونمایی از موبایل های جدید خود را اعلام کرد

موتورولا برای مراسمی تحت عنوان #hellomotoworld در تاریخ 3 مرداد ماه چندی پیش پوستری منتشر و روز موعود را مشخص کرد اما حالا رسانه ها دعوتنامه های رسمی تر خود را دریافت کرده اند که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

موتورولا برای مراسمی تحت عنوان #hellomotoworld در تاریخ 3 مرداد ماه چندی پیش پوستری منتشر و روز موعود را مشخص کرد اما حالا رسانه ها دعوتنامه های رسمی تر خود را دریافت کرده اند که نشان می دهد 3 مرداد باید حسابی آماده باشیم.

در میانه این دعوتنامه نوشته شده «آماده باشید که انتظاراتتان در هم بشکند» و اطراف این جمله دو موبایل با نمایشگر شکسته و شیشه خورده هایی را می بینیم.

احتمالا چنین تصویری بیانگر آن است که باید در این تاریخ شاهد رونمایی از Moto Z2 Force باشیم که در حقیقت راه Moto Z Force Droid Edition را ادامه می دهد؛ موبایلی که تابستان سال گذشته معرفی و عرضه شد.

انتظار می رود Moto Z Force پرچمدار موتورولا در این مراسم بوده و ظاهر و قابلیت های بهتری در خود گنجانده باشد و صرفا یک موبایل بزرگ و گران قیمت با نمایشگری مقاوم نباشد.

طی چند وقت اخیر، موتورولا فناوری نمایشگر ShatterShield را شدیدا بهبود بخشیده و چهره و ابعاد آن بسیار قابل قبول تر شده است. دیگر یک لایه زمخت پلاستیکی روی نمایشگر نیست و فاصله بین نمایشگر و محافظ هم اصلا غیر عادی جلوه نمی کند.

احتمالا ورژن سال 2017 این فناوری بهتر از قبل هم باشد و شاید روی یکی از موبایل های امسال موتورولا بتوانیم نمونه واقعی از آن را مشاهده کنیم.

گفته شده که این شرکت می خواهد از فرصت استفاده کند و موبایل میان رده Moto X4 را هم به نمایش بگذارد. گرچه در این تصاویر منتشر شده هیچ اشاره ای به هیچکدام نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی