ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رنگ آمیزی مخصوص پورشه 918 بر روی نسخه سفارشی لامبورگینی آونتادور SV

لامبرگینی اونتادور در سال ۲۰۱۱ رونمایی شد. نام این خودرو از یکی از گاوهای مشهور حاضر در مسابقات گاوبازی اسپانیا به عاریت گرفته شده که با مقاومت کم نظر خود موفق به دریافت مدال شجاعت شده ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

لامبرگینی اونتادور در سال ۲۰۱۱ رونمایی شد. نام این خودرو از یکی از گاوهای مشهور حاضر در مسابقات گاوبازی اسپانیا به عاریت گرفته شده که با مقاومت کم نظر خود موفق به دریافت مدال شجاعت شده بود.

اما مدل سوپر ولوچه این خودرو که لقب خیره کننده را به خود اختصاص داده 4 سال بعد یعنی در سال 2015 به عنوان پرچم دار این دسته از خودروها و با بهره مندی از بزرگترین و قدرتمندترین موتور لامبورگینی معرفی شد. در این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای لامبورگینی از حجم بالای فیبر کربن که تخصص لامبورگینی است استفاده شده است.

اسکار وایلد نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس ایرلندی یکبار مطرح کرد که تقلید خالصانه ترین صورت تملق است که می تواند به طور میانگین عظمت شی تقلید شده را نشان دهد.

اما لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه (SV) چیزی فراتر از یک تقلید است. به ویژه که این خودرو به رنگی خاصی تولید شده باشد. رنگ آمیزی 12 مرحله ای این سوپر ولوچه خاص تقلیدی از نوعی رنگ آمیزی است که برای اولین توسط پورشه در مراحل تولید و رنگ آمیزی مدل اسپایدر 918 مورد استفاده قرار گرفت. این خودرو حالا با رنگ فلزی مایع که در حد فاصل آبی و نقره ای قرار می گیرد، در دسترس مشتریان خواهد بود.

در حالی که اکثر خودروهای 12 سیلندر کمپانی لامبورگینی ترکیبی از یک رنگ غالب با مشکی براق یا تکه های کربنی خالص هستند، برای این مدل از آونتادور SV از این رنگ که متعلق به کمپانی پورشه است در سراسر بدنه تهاجی خود حتی در قسمت دیفیوز  استفاده شده است.

نمایندگی لامبورگینی در پایتخت اسکاتلند یعنی ادینبورگ با داشتن حق فروش، این خودرو را از کمپانی سازنده درخواست کرده است. درواقع خریدار این خودرو تصمیم گرفته است که این لامبورگینی استثنایی را خاص تر کند و آن را با یک تم رنگی خاص و چرخ های طلایی چشم نواز از سایر نمونه های ۶۰۰ دستگاهی آونتادور SV جدا کند.

هرچند که عکس هایی که از این خودرو موجود است از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ولی همین تصاویر نیز به تنهایی خاص بودن این SV را نشان می دهند.

فروشنده این خودرو معتقد است که این نمونه نسبت به تمامی لامبورگینی های آونتادور اس وی تولید شده از کیفیت و خصوصیت بالاتری برخوردار است و برای تولید آن و بدست آمدن ظاهر مورد نظر خریدار ماه ها فعالیت شده و تماس‌های تلفنی و سفر های کاری زیادی به سانتاگاتا بولونیزه ایتالیا انجام شده است.

شاید بهتر بود که خریدار بامبرهای جلو و عقب خودرو را به رنگ مشکی براق یا فیبر کربنی خالص (که در واقع پیشفرض کمپانی سازنده نیز هستند.) سفارش میداد.

علاوه بر تولید ۶۰۰ دستگاه از این خودرو، لامبورگینی 500 دستگاه مدل رودستر را نیز تولید کرده است که تمامی این مدل های نیز از حالا پیش فروش شده اند.

آخرین عضو این خانواده که مشخصه بارز آن موتور تنفس طبیعی ۱۲ سیلندز است، اونتادور S است که در واقع یک فیس لیفت ارتقاء یافته و قدرتمند تر از مدل لامبورگینی اونتادور LP700-4 محسوب می شود.

لامبورگینی Aventador LP 700–4 یک اتوموبیل اسپرت دو در با دو صندلی است که ۶ ماه بعد از پرده برداری ابتدایی در از این ماشین، در تاریخ ۲۸ فوریه سال ۲۰۱۱ در نمایشگاه ژنو به صورت عمومی معرفی گردید.

لامبورگینی در حال حاضر به دنبال معرفی خودروی اوروس است و قرار است که این SUV سریع نقش زیادی در افزایش میزان فروش لامبورگینی ایفا کند.

همچنین در ادامه این داستان چهارمین خودرو لامبورگینی نیز ممکن است به جمع خانواده خودروهای تولیدی این شرکت بپیوندد و جانشین معنی و شایسته مدل لوکس و پرزرق و برق میورا شود، حتی این احتمال وجو دارد که این ماشین یک خودروی چهار نفره باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    رنگ هاى خيلى بهترى داره

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    آرزوی داشتنش رو دارم

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    نمی دونستم رنگ انقدر تاثیر داره در اصالت ماشین،الان دوچار دوگانگیم که این لامبوی خالص نیست،در ضمن جلو عقبش مشکی بود خیلی بهتر میشد

  • pine
    pine | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    من که خوشم نیمد از این رنگ

مطالب پیشنهادی