ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ و احتمال عرضه قابلیت Bixby Voice در هفته جاری

کمپانی سامسونگ هنگام رونمایی از پرچمداران جدید خود در سال 2017، تاکید زیادی روی دستیار هوشمند «Bixby» و قابلیت های فوق العاده آن داشت و حتی یک دکمه مجزا نیز برای فعالسازی بیکسبی در کنار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

کمپانی سامسونگ هنگام رونمایی از پرچمداران جدید خود در سال 2017، تاکید زیادی روی دستیار هوشمند «Bixby» و قابلیت های فوق العاده آن داشت و حتی یک دکمه مجزا نیز برای فعالسازی بیکسبی در کنار بدنه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در نظر گرفت.

حالا با گذشت چند ماه از عرضه موبایل های مورد بحث، توانایی های صوتی دستیار سامسونگ تحت عنوان «Bixby Voice» هنوز غیر فعال بوده و تنها در دسترس کاربران کره ای قرار گرفته است. اما روز گذشته تصویری از یک ایمیل در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده که در صورت صحت آن، احتمالاً زبان انگلیسی نیز برای بیکسبی Voice در روز سه شنبه همین هفته عرضه خواهد شد.

Bixby Voice مهمترین ویژگی دستیار هوشمند سامسونگ برای رقابت با رقباست

ویژگی Bixby Voice در واقع اصلی ترین و مهم ترین شاخصه دستیار هوشمند سامسونگ برای رقابت با کورتانا، سیری و الکسا خواهد بود. البته بیکسبی قابلیت های جالب دیگری مانند «Bixby Vision» نیز دارد که می تواند با استفاده از آن، تصویر محصولی مانند تلویزیون یا کفش را تشخیص داده و کاربر را به فروشگاهی برای خرید محصول مورد نظر هدایت کند.

بر اساس اخبار و شایعات موجود، ویژگی مورد بحث به صورت آپدیتی در فروشگاه Galaxy Apps عرضه می شود و احتمالاً آمریکایی ها نیز به دلیل تفاوت در گویش و لهجه، نخستین کاربرانی خواهند بود که به روز رسانی مذکور را دریافت می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی