ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ حالا امکان اشتراک گذاری هر نوع فایلی را به کاربران می دهد

طی آخرین به روز رسانی واتس اپ برخی از قابلیت های این پیام رسان محبوب نیز ارتقا داده شده است. پیش از این ارسال فایل ها تنها در قالب PDF امکان پذیر بود، اما هم ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

طی آخرین به روز رسانی واتس اپ برخی از قابلیت های این پیام رسان محبوب نیز ارتقا داده شده است. پیش از این ارسال فایل ها تنها در قالب PDF امکان پذیر بود، اما هم اکنون کاربران می توانند هر نوع فایلی که دلشان می خواهد را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند.

براساس اطلاعات وبسایت واتس اپ، این کمپانی محدودیتی 100 مگابایتی را برای فایل های به اشتراک گذاشته شده در نظر گرفته است. با این حال برخی گزارشات منتشر شده نشان می دهند که کاربران آیفون قادر به ارسال فایل هایی با حجم بیشتر نیز هستند.

علاوه بر این قادر خواهید بود تمام تصاویر و ویدیوهای خود را با سوایپ به سمت بالا داخل ابزار دوربین این اپلیکیشن ببینید. همچنین در صورتی که بخواهید تعداد زیادی عکس را به یک باره ارسال کنید، این تصاویر درون یک آلبوم گروه بندی می شوند. از این پس واتس اپ دیگر تصاویر شما را فشرده نمی کند.

این بدان معناست که کیفیت اصلی تصاویر از بین نرفته و در همان حالت برای مخاطبین تان ارسال می شود. قابلیت تغییر فرمت نوشتاری نیز به واتس اپ اضافه شده و می توانید متن های خود را Bold و یا Italic نمایید و یا روی آن ها خط بکشید. برای استفاده از این گزینه ها کافیست رو متن مورد نظر خود ضربه بزنید و با انتخاب آیکن سه نقطه در سمت راست حالت دلخواه خود را انتخاب کنید.

این تغییرات جدیدترین ویژگی هایی هستند که در آخرین به روز رسانی به پیام رسان واتس اپ اضافه شده اند. واتس اپ در سال گذشته تماس ویدیویی را به کاربران خود معرفی کرد و در اوایل سال جاری نیز تأیید دو مرحله ای را به اپلیکیشن خود اضافه نمود.

در همین رابطه تیم واتس اپ تصمیم دارد که در طی به روز رسانی های آینده وضعیتی همچون استاتوس های اسنپ چت و فیلترهای مختلف تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

یکپارچه سازی واتس اپ با سیری نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد. این به روز رسانی هم اکنون برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است و با مراجعه به فروشگاه های این دو پلتفرم قادر به دریافت آن خواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    واتز عپ استاد تقلب کردن از اسنپ چت و تلگرام:neutral_face:

  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    واتز عپ زحمت کشیده این همه از اسنپ چت و تلگرام تقلید کرده

  • hiarealaekac
    hiarealaekac | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    فیوووسک!!
    اینا که همش تو تلگرام بود?

  • New Wolf
    New Wolf | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    همه اینا که تو تلگرام بوده ?

  • iMori
    iMori | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    واقعا کسی که از تلگرام با این همه قابلیت استفاده میکنه و این حجم های 500 مگابایت و .. برای سریال و این آپدیت ها مسخره است براش!! تلگرام روز به روز شبیه یه سیستم عامل داره میشه که همه چی توش هست و نیازی به نرم افزار دیگه نداری

مطالب پیشنهادی