ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانسپت جدید نوکیا Edge با طراحی ظریف و بدون دکمه [تماشا کنید]

کانال «Concept Creator» با انتشار یک ویدیوی کوتاه در یوتوب، ایده خود از تلفن هوشمند «Nokia Edge» را به نمایش گذاشته است. کانسپت مورد بحث با یک نمایشگر خمیده، عملاً فاقد حاشیه های جانبی بوده، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

کانال «Concept Creator» با انتشار یک ویدیوی کوتاه در یوتوب، ایده خود از تلفن هوشمند «Nokia Edge» را به نمایش گذاشته است. کانسپت مورد بحث با یک نمایشگر خمیده، عملاً فاقد حاشیه های جانبی بوده، و در بالا و پایین پنل جلویی نیز حاشیه های باریکی دارد.

دوربین 16 مگاپیکسلی نوکیا Edge به پیکسل های 1.5 میکرونی مجهز شده است

همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید، برند نوکیا در حاشیه پایینی نمایشگر به چشم می خورد و در بخش بالایی نیز، شاهد اسپیکر تماس و دوربین سلفی موبایل هستیم. پنل پشتی اما میزبان دوربین اصلی و تک لنز دستگاه در کنار فلش LED بوده، و می توان برندهای نوکیا و  زایس را به وضوح در زیر آن مشاهده کرد. بر اساس اطلاعات موجود در ویدیو، دوربین مورد بحث با سنسور 16 مگاپیکسلی، از گشودگی دهانه لنز f/1.7 برخوردار بوده و از پیکسل های بزرگ 1.5 میکرونی بهره می برد.

البته در ویدیوی موجود صحبتی از جنس بدنه به میان نیامده اما با توجه به ظاهر براق و صیقلی موبایل، احتمالاً پنل پشتی نوکیا Edge نیز از شیشه پوشیده شده است. لازم به ذکر است که طراح مربوطه 3 رنگ آبی روشن، آبی تیره و مشکی را نیز برای موبایل نوکیا در نظر گرفته است.

در ضمن اگر با دقت به ویدیو نگاه کنید، در یکی از صحنه ها وجود اثر انگشت در قسمت پایینی صفحه نمایش را نیز می بینید که احتمالاً به حضور سنسور یکپارچه با نمایشگر اشاره دارد. آخرین مشخصه مورد اشاره برای نوکیا Edge نیز حضور درگاه USB-C در قسمت زیرین دستگاه بوده که در دو طرف آن، خروجی های اسپیکر (احتمالاً استریو) قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    طراحیش میتون بهتر باشه...بخصوص \شت که شبیه سونی هاست

  • far had barahuee
    far had barahuee | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    بزرگترین اشتباه نوکیا این بود که به اندروید روی نیاآورد، اما برای رقابت با سامسونگ و بقیه اندرویدیها می‌تونه با قیمت‌های مناسب و کیفیت عالی و یا یک پرچمدار فوق متفاوت وارد بازار بشه ،

  • loganlegend
    loganlegend | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    ایول بی حاشیه‌ و ظریف یعنی این

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی