ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مشکلات اندی رابین پایانی ندارند؛ استعفای یکی دیگر از مدیران شرکت Essential

آقای «اندی رابین» خالق سیستم عامل محبوب اندروید، خرداد ماه امسال از موبایل ماژولاری تحت عنوان «Essential» رونمایی کرد و به مشتریان قول داد ظرف 30 روز پس از معرفی، آن را به دست خریداران ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

آقای «اندی رابین» خالق سیستم عامل محبوب اندروید، خرداد ماه امسال از موبایل ماژولاری تحت عنوان «Essential» رونمایی کرد و به مشتریان قول داد ظرف 30 روز پس از معرفی، آن را به دست خریداران برساند.

اما همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، حالا با گذشت نزدیک به دو هفته از موعد مقرر، نه تنها رابین نتوانسته به قولش عمل کند بلکه مشکل تازه ای نیز بر سر راه شرکت نوپای او قرار گرفته است.

تا کنون معاون ارشد بازاریابی، و سرپرست بخش ارتباطات از شغل خود استعفا داده اند

بر اساس گزارشات جدید، «برایان والاس» معاون ارشد بازاریابی شرکت اسنشال به تازگی از شغل خود استعفا داده، و به عنوان مدیر ارشد بازاریابی، به استارتاپ «+i.am» (متعلق به will.i.am خواننده معروف) پیوسته است. این در حالی است که ماه گذشته میلادی، «اندی فوشه» سرپرست بخش ارتباطات Essential نیز از سِمت خود کناره گیری کرده بود.

استعفای دو تن از مدیران برجسته یک شرکت نوپا آن هم پیش از عرضه نخستین محصول به بازار، ضربه بسیار سنگینی محسوب می شود. البته هنوز از علت اصلی ترک شرکت توسط آقایان «والاس» و «فوشه» اطلاعی در دست نیست اما بر اساس اظهارات برخی منابع، به نظر می رسد کار کردن با اندی رابین در سطح سازمانی فعالیت طاقت فرسایی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی