ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریچارد یو مدیرعامل هوآوی
تکنولوژی

هوآوی و ترکیب GPU ،CPU و قابلیت های هوش مصنوعی روی یک پردازنده

از صحبت های «ریچارد یو» (Richard Yu) مدیرعامل گروه محصولات کاربردی کمپانی بزرگ هوآوی چنین برداشت می شود که این شرکت تا انتهای سال جاری میلادی روزهای بسیار پرکاری را سپری خواهد کرد. او فاش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

از صحبت های «ریچارد یو» (Richard Yu) مدیرعامل گروه محصولات کاربردی کمپانی بزرگ هوآوی چنین برداشت می شود که این شرکت تا انتهای سال جاری میلادی روزهای بسیار پرکاری را سپری خواهد کرد. او فاش کرد که شرکتش در حال توسعه یک پردازنده کاربردی است که قابلیت های GPU ،CPU و هوش مصنوعی را به صورت یکجا داشته باشد.

موبایل های آینده هوآوی از ویژگی های امنیتی برجسته ای برخوردار خواهند بود

یو که در کنفرانس اینترنت ۲۰۱۷ در چین سخت می گفت اعلام کرد که پردازنده مذکور در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار می شود تا هوآوی بتواند با قدرت بیشتری به رقابت با گوگل و اپل در عرصه تولید پردازنده برای ابزارهای هوشند بپردازد.

این مدیر ارشد تاکید دارد که هوآوی کار فشرده روی چیپ مجتمع Kirin 970 برای قرار دادن آن در قلب موبایل مورد انتظار میت ۱۰ را ادامه خواهد داد. متخصصین برند بزرگ چینی تمرکز زیادی را روی ویژگی های امنیتی چیپست جدید اختصاصی خود قرار داده اند، چرا که هوآوی قصد دارد پشتیبانی از انجام مراودات مالی و بانکی بر بستر موبایل را به محصول آینده خود بیافزاید.

ریچارد یو همچنین اعلام کرد که به لطف چیپ امنیتی به کار رفته در اسمارت فون های آینده هوآوی، کاربران می توانند از موبایل خود جهت باز کردن قفل ورودی خودروهای آئودی، BMW و پورشه استفاده نمایند.

با توجه به این صحبت ها انتظار می رود هوآوی تا پیش از پایان سال چند کنفرانس رونمایی جذاب را در برنامه خود گنجانده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی