ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای توسعه ناوگان اتومبیل های خودران خود با هولدینگ Hertz همکاری می کند

همان طور که می دانید برنامه اتومبیل خودران اپل با فراز و نشیب هایی همراه بوده و اخبار مربوط به آن از ایجاد تغییرات در خودروهای موجود، تا طراحی یک اتومبیل کاملاً جدید را شامل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

همان طور که می دانید برنامه اتومبیل خودران اپل با فراز و نشیب هایی همراه بوده و اخبار مربوط به آن از ایجاد تغییرات در خودروهای موجود، تا طراحی یک اتومبیل کاملاً جدید را شامل می شود.

اما گزارش های تازه حاکی از اجاره ناوگان جدیدی از خودروهای «Lexus RX450h» توسط شرکت ساکن کوپرتینو است که برای آزمایش فناوری های خودران کمپانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

بر اساس اسناد سازمان حمل و نقل موتوری کالیفرنیا، اپل این خودروها را از هولدینگ «Hertz» کرایه کرده و همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، مجوز تست اتومبیل های خودران را نیز از سازمان مذکور دریافت نموده است.

عقد قرارداد با اپل موجب افزایش ارزش سهام Hertz شده است

قرارداد اپل با هِرتز از اهمیت ویژه ای برای هولدینگ کرایه اتومبیل آمریکایی برخوردار است، چرا که ارزش سهام این کمپانی در طول یک سال گذشته به دلیل افت درآمدها کاهش 75 درصدی داشته و از طرف دیگر، سرمایه گذاران نیز از آینده صنعت اجاره خودرو ابراز نگرانی می کنند. اما اعلام همکاری هِرتز با اپل باعث شد ارزش سهام شرکت مذکور بار دیگر افزایش یافته و تا 18 درصد رشد کند.

از طرف دیگر با روی کار آمدن «باب منزفیلد» به عنوان سرپرست تیم خودروی اپل و همچنین کاهش هزینه ها و تعدیل نیرو، به نظر می رسد کمپانی ساکن کوپرتینو منابع خود را بر توسعه یک سیستم هدایت اتومبیل خودران متمرکز کرده و احتمالاً به این زودی ها شاهد تولید خودروی اختصاصی اپل نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی