ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: ریزر موبایل گیمینگ می‌سازد

«ریزر»، شرکتی که نامش با محصولات و لوازم جانبی مربوط به حوزه گیمینگ گره خورده، تصمیم دارد تا موبایلی هوشمند توسعه داده و آن را راهی بازار کند. جالب است بدانید که همین شرکت مدتی پیش خبر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

«ریزر»، شرکتی که نامش با محصولات و لوازم جانبی مربوط به حوزه گیمینگ گره خورده، تصمیم دارد تا موبایلی هوشمند توسعه داده و آن را راهی بازار کند. جالب است بدانید که همین شرکت مدتی پیش خبر داده بود که می خواهد در ماه اکتبر سال میلادی جاری، وارد بازار بورس هنگ کنگ شده و سهامش را به شکل عمومی عرضه کند.

حالا و در این میان بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس خود گزارش می دهد که ریزر تصمیم گرفته تا موبایلی هوشمند توسعه دهد و بخشی از هزینه های این کار را هم از سرمایه هایی که از طریق فروش سهام به دست می آورد، تامین نماید.

بر اساس همین گزارش، ریزر برآورد می کند که می تواند با عرضه عمومی سهام، سرمایه ای ۳ الی ۵ میلیارد دلاری به دست آورد که رقم قابل توجهی در بین بورس‌بازی سال های اخیر استارتاپ ها و شرکت های تکنولوژیک است.

مدیرعامل ریزر قبلاً عنوان کرده بود که در سه سال اخیر، موفق به فروش محصولاتی به ارزش یک میلیارد دلار شده و با شرکت های بزرگی مانند اینتل همکاری داشته است.

ریزر به ارائه محصولات با کیفیت شهرت دارد و همین مسئله، تصمیم اخیر (و البته غیر رسمی) این شرکت در خصوص توسعه یک موبایل را در جایگاه قابل توجهی قرار می دهد. البته استراتژی های بعدی ریزر هم در نوع خود تعیین کننده هستند. این شرکت رابطه ای عالی با اینتل دارد و شاید بخواهد از پردازنده های این کمپانی در موبایل گیمینگ خود بهره گیرد. از سوی دیگر اینتل هم سال هاست که به دنبال یافتن موقعیتی مناسب برای ورود به دنیای اسمارت فون هاست.

شرکت ریزر استعدادهای لازم برای توسعه یک موبایل را هم اکنون در داخل مجموعه اش دارد. اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش بود که استارتاپ «Nextbit»، سازنده موبایل Robin را خریداری کرد و به مجموعه خود افزود.

شاید بد نباشد این مورد را هم در نظر بگیرید که انتظار می رود درآمد کلی از بازار گیمینگ در سال جاری میلادی به ۱۱۷ میلیارد دلار برسید و در چنین بازار بزرگی، جای موبایل های گیمینگ به شدت خالی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    باید بازی های جدید و بهتری ساخته بشه تا این گوشی ارزش خرید داشته باشه چون الان دو سه تا بازی سنگین بیشتر وجود نداره که گوشی های معمولی هم میتونن اجراش کنن.

  • Saman
    Saman | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    مگه گیمینگ به موبایل ربطیم داره؟؟؟ اصلا مگه بازیا موبایل بازین که براشون گوشی بزنی؟

  • high end
    high end | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    ولی واقعا nexbit robin گوشیه بسیار خوبی بود هرچند که تمرکز اصلیش رو کلود بود و شاید هنوز یکم تو این زمینه جای کار داشته باشه ولی به نظرم همین که طراحیه متفاوتی داشت و دوربینشم خیلی بود برا یه استارتاپ عالیه نا گفته نماند جمعی از مهندسان قبلی اچ تی سی اپل و نوکیا این استارتاپ رو راه اندازی کردن

  • hossein dehghan
    hossein dehghan | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    اخه موبایل گیمینگ???

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۵ تیر ۱۳۹۶

    بستگی به سیستم عامل و وسایل جانبی و اندازه صفحه نمایش داره.
    وگرنه الان پرچمدارا به راحتی تمام بازی هارو ساپورت میکنن

مطالب پیشنهادی