ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین نسخه Arrow Launcher همراه با تغییراتی مفید در پلی استور منتشر شد

با گذشت تنها دو هفته از ارائه آخرین به روز رسانی ارو لانچر، مایکروسافت تصمیم گرفته که با ارائه آپدیتی دیگر قابلیت های بیشتری را به لانچر محبوب اندرویدی اش اضافه کند. در همین راستا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

با گذشت تنها دو هفته از ارائه آخرین به روز رسانی ارو لانچر، مایکروسافت تصمیم گرفته که با ارائه آپدیتی دیگر قابلیت های بیشتری را به لانچر محبوب اندرویدی اش اضافه کند. در همین راستا از امروز می توانید نسخه 3.7 ارو لانچر را با قابلیت های جدید از پلی استور دریافت کنید.

یکی از مفیدترین قابلیت هایی که در این نسخه به لانچر اضافه شده، امکان ترکیب کردن مخاطب هاست. حالا می توانید مخاطبین تکراری در دفترچه تلفن را به سرعت پیدا کرده و بسته به تمایل تان آن ها را با هم ترکیب یا به طور کامل حذف نمایید.

یکی از مفیدترین قابلیت های این نسخه امکان ترکیب کردن مخاطب هاست

اما تغییر مهم دیگر امکان ورود به لانچر با استفاده از حساب کاربری مایکروسافت است که برای کلیه کاربران در دسترس قرار گرفته. همچنین در این نسخه می توانید مخاطبین خود در کارت People را با دستوراتی جدید مدیریت کنید.

اگر از کاربران قدیمی ارو لانچر باشید، با دریافت این به روز رسانی متوجه صفحه تنظیمات جدیدی خواهید شد که برای تجربه کاربری بهتر مجددا از نو طراحی شده است. امکان مرتب سازی نتایج جستجو در تب Search نیز از دیگر قابلیت های نسخه جدید ارو لانچر به شمار می رود.

برای دریافت آخرین نسخه لانچر اختصاصی مایکروسافت (که بسیاری از باگ های نسخه های قبلی نیز در آن برطرف شده) می توانید همین حالا به پلی استور مراجه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی