ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ب ام و با قابلیت های ارتباطی جدید شما را سر موقع به قرار ملاقات ها خواهد رساند

کمپانی آلمانی ب ام و قابلیت های جدیدی را به پلتفرم ارتباطی خود اضافه کرده که با تکیه بر آنها محصولات این شرکت با تلفن های هوشمند یکپارچگی بیشتری پیدا می کنند. با توجه به ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

کمپانی آلمانی ب ام و قابلیت های جدیدی را به پلتفرم ارتباطی خود اضافه کرده که با تکیه بر آنها محصولات این شرکت با تلفن های هوشمند یکپارچگی بیشتری پیدا می کنند. با توجه به این که بیشتر رانندگان امروزی اکثرا آنلاین هستند، این موضوع می تواند خبر خوبی برای آنها باشد.

سرویس Connected+ که از طریق یک اپلیکیشن برای گوشی های مجهز به iOS و اندروید در دسترس خواهد بود، به رانندگان اجازه می دهد که مسیرهای تردد خود را به راحتی هر چه تمام به اتومبیل خود ارسال کنند. از آنجایی که این سرویس با خودرو در ارتباط است، می تواند فاکتورهایی مثل کافی بودن سوخت موجود در باک را برای سفرهای پیش رو به اطلاع راننده برساند و در صورت لزوم نزدیک ترین ایستگاه های سوخت گیری را به وی پیشنهاد دهد.

علاوه بر این سیستم مورد نظر به افراد کمک می کند که به مقصدهای نهایی راحت تر هدایت شوند. اغلب موارد جای پارک خودرو کمی دورتر از مقصد نهایی است و باید با پای پیاده آن را طی کرد. در چنین شرایطی با استفاده از قابلیت Last Mile اعلان هایی از خودرو به تلفن هوشمند راننده ارسال می شود تا وی مسیر خود را آسان پیدا کند. هنگام برگشت نیز این قابلیت راننده را به راحتی به مکان پارک خودرو هدایت خواهد کرد.

در کنار مسیریابی، سرویس Connected+ ب ام و می تواند رانندگان را در اجرای بهتر برنامه های روزانه یاری کند. برای مثال هنگام نزدیک شدن به زمان قرار ملاقات ها، این مساله با پخش اعلان هایی اطلاع داده می شود؛ جالب اینکه برای هدایت بهتر به مقصد ترافیک زنده مسیرها بر روی نقشه نمایش داده می شود.

به لطف همکاری با مایکروسافت، این سرویس چند قابلیت منحصر بفرد دیگر خواهد داشت. پاییز امسال رانندگان قادر خواهند بود حین حرکت در جاده از طریق اسکایپ تماس های صوتی برقرار کنند؛ همچنین به واسطه فعال بودن مایکروسافت Exchange در پس زمینه، دسترسی امن به ایمیل ها از پشت فرمان نیز میسر خواهد شد. ثبت قرارهای روزانه از طریق فرمان های صوتی یکی دیگر از نتایج این عنوان شده است.

قابلیت های یاد شده تنها بخشی از ویژگی های Connected+ هستند. این خودروساز آلمانی تلاش دارد با بکارگیری تکنولوژی های مدرن در محصولات خود به یکی از پیشتازان این عرصه تبدیل شود. در حال حاضر حدود 8.5 میلیون دستگاه از ساخته های این کمپانی دارای سیم کارت های داخلی برای اتصال به اینترنت هستند که امکان عملی شدن قابلیت های مذکور را ممکن می سازند. شاید ما اکنون در آینده زندگی نکنیم، اما ب ام و ما را بسیار به آن نزدیک کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی