ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در نمایشگاه الکامپ افتتاح می شود

نشست مسئولان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با خبرنگاران امروز ۲۶ تیر ماه در مرکز این سازمان برگزار شد و «ناصر علی سعادت»، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به همراه «باقر بحری» نایب رییس این سازمان، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۰

نشست مسئولان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با خبرنگاران امروز ۲۶ تیر ماه در مرکز این سازمان برگزار شد و «ناصر علی سعادت»، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به همراه «باقر بحری» نایب رییس این سازمان، توضیحات و آمارهایی را در رابطه با الکامپ بیست و سوم در اختیار رسانه ها قرار دادند.

همانگونه که می‌دانید، امسال به جای زمستان، نمایشگاه الکامپ در تابستان برگزار می‌شود و برگزار کنندگان آن نیز اذعان دارند که با توجه به فاصله اندک میان نمایشگاه الکامپ قبلی با الکامپ بیست سوم، احتمال وجود کاستی هایی وجود دارد که قاعدتاً انتظار می رود در سال های پیش رو و با جا افتادن جدول زمانی جدید، برطرف گردد.

ناصرعلی سعادت، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در این نشست عنوان کرد که مراسم افتتاح فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در نمایشگاه الکامپ با حضور وزیر ارتباطات برگزار می شود.

سعادت همچنین خبر داد که حدود ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی در الکامپ شرکت می کنند و فضایی که در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران در اختیار الکامپ قرار گرفته، تا ۷۰ درصد رشد داشته و از مرز ۳۰ هزار متر عبور کرده است: «همین مسئله موجب می شود که نمایشگاه الکامپ پیش رو، از ۲۲ دوره قبلی به شکل چشم گیری وسیع‌تر و پر بارتر شود.»

باقر بحری، نایب رییس این سازمان هم خبر داد که استقبال استارتاپ‌ها برای حضور در الکام استارز بی نظیر بوده است. وی همچنین خاطر نشان نمود که به علت حجم بالا از درخواست، سالن های شماره ۸ و ۹ به عنوان بزرگترین سالن نمایشگاه (۷ هزار متر) در اختیار استارتاپ‌های نوپا قرار گرفته اند: «سال گذشته تعداد بسیار اندکی از غرفه ها دارای فضای بیش از ۱۲ متر بودند ولی امسال حدود ۱۰۰ غرفه بزرگتر از ۱۲ متر برای استارتاپ‌ها داریم.»

مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همچنین خبر دادند که «الکام گیمز» در نمایشگاه امسال جایی نخواهد داشت و علت آن را برگزاری نمایشگاه TGC در روزهای گذشته عنوان کردند.

با توجه به اظهار نظرهای سعادت و بحری، به نظر می رسد که حال و هوای الکامپ امسال با گذشته متفاوت و شاداب تر خواهد بود، چرا که از یک سو فضای بسیار بزرگتری در اختیار این نمایشگاه قرار گرفته و از سوی دیگر، شرکت های خارجی بیشتری از ۲۰ کشور قرار است در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. لازم به ذکر است که الکامپ بیست و سوم، از ۳۰ تیر الی ۲ مرداد در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • niloo-gh
    niloo-gh | ۲۷ تیر ۱۳۹۶

    اگه قراره تو الکامپ برگزار شه پس این خبر اینکه افتتاح شده چیه؟

مطالب پیشنهادی