ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واعظی: می خواهید مخابرات ورشکست شود، تماس صوتی تلگرام را برقرار می کنیم

بر اساس اخباری که امروز از حاشیه افتتاح پروژه های شرکت مخابرات ایران، و در آستانه راه اندازی فاز 3 شبکه ملی اطلاعات منتشر شد، وزیر ارتباطات اعلام کرد سیاست های کلی وزارت خانه بر ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۰

بر اساس اخباری که امروز از حاشیه افتتاح پروژه های شرکت مخابرات ایران، و در آستانه راه اندازی فاز 3 شبکه ملی اطلاعات منتشر شد، وزیر ارتباطات اعلام کرد سیاست های کلی وزارت خانه بر افزایش بازدهی اقتصادی شبکه های اجتماعی داخلی تمرکز داشته و در این راستا، تسهیلات ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است.

محمود واعظی همچنین از ممنوعیت فعالیت اقتصادی شبکه های اجتماعی خارجی و ارائه خدمات ارزش افزوده نیز خبر داد و گفت این مسئله، از چهار سال پیش تا کنون اجرایی شده است.

تماس صوتی تلگرام رفع فیلتر نخواهد شد

اما شاید یکی از مهمترین مسائلی که وزیر ارتباطات به آن اشاره کرد، بحث فیلترینگ تماس صوتی در شبکه اجتماعی تلگرام بود. واعظی با تأکید بر اینکه فیلتر تماس صوتی تلگرام برداشته نمی شود، گفت: با وجود شرکت مخابرات و سه اپراتور موبایل به این خوبی، اگر می‌خواهید آنها را ورشکست کنید، تماس صوتی تلگرام را باز کنید.

لازم به ذکر است که پیرو اخبار منتشر شده در ارتباط با وضعیت اینترنت ثابت و تغییر مدل حجمی به نامحدود، و با توجه به اظهارات رئیس شرکت مخابرات، وزیر ارتباطات اعلام کرد:

در این باره ابهامی مطرح شد که با نامحدود شدن حجم، تقاضا به قدری زیاد شود که نیازمند توسعه شبکه انتقال گردد. بنابراین مقرر شد آقای جهرمی و سرائیان که اصل کاری ها هستند برنامه ریزی کنند، و منتظریم هفته آینده برنامه ریزی را به ما بدهند و براساس آن برنامه ریزی، تصمیم بگیریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (63 مورد)
  • RΞζA Ahmadi
    RΞζA Ahmadi | ۲ مرداد ۱۳۹۶

    بله خواهشا تماس صوتی تلگرام رو وصل کنید.

  • A_A_2
    A_A_2 | ۲ مرداد ۱۳۹۶

    به جسارتا خیلی هم خوشحال میشویم ! زیرا سودی که نداشته بلکه باعث کیفیت افتضاح و گرانفروشی و البته آدم فروشی میباشد این سازمان ! پس بهتر است جمع شود تا مردم نفسی راحت بکشند. هرچند همه خوب میدانیم که اینها شعار هست !! و مخابرات تپل و فربه ایران هرگز ورشکست نخواهد شد به خاطر چاپیدن ۶۰ ۷۰ میلیون ایرانیه ساده و حق نشناس ! در این ۴۰ سال... همه خوب میدانیم که این صحبت ها و این روزه خانی ها بهانه ای بیش نیست برای فیلتر کردن بیشتر و بیشتر و بیشتر.. چیه حاجی ؟! نقش فیلتر کردن کدومشون رو دارید الان که اینجوری نوحه میخونید؟! تلگرام که نیست مطمعنا !! زیرا مثله یه پسر خوب و حرف گوش کن هم اطلاعات میده بهتون هم یوزر هارو میفروشه که در ایران بمونه و هم قراره اصلا کل سرور هاشو بیاره ایران در اختیار آقایون بذاره که ۲۴ ساعت تمام داده های ارتباطی ایرانیان را کنترل کنند ! عجب محیط امنی دارد تلگرام... روزی که همه میگفتند امن ترین روش... من میگفتم از همه جاسوس تر خواهد بود، زیرا مید این راشا میباشد ! اینم نمونه هاش.. اگه شما دیدی تلگرام فیلتر شه هرچی خواستی به من بگو.. اگه تمام برنامه ها فیلتر شه تلگرام نمیشه.

  • asdfgtb
    asdfgtb | ۱ مرداد ۱۳۹۶

    خامنه ای:دشمنان می خواهند با پیشرفت مردم ایران ایران را نابود کنند اما نمی دانند که مردم ایران .... هستند و ما نمی گذاریم که دولت های اسرا.. آمریکا موجب پیشرفت مردم شوند.? ? ? ?

  • Arash Naimiyan
    Arash Naimiyan | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    هرکی دوست داره مخابرات ورشکست بشه + بزنه
    هرکی دوست داره مخابرات بمونه - بزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی