ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

پاناسونیک P55 Max را با باتری غول آسای 5000 میلی آمپری معرفی کرد

همانطور که می دانید کمپانی پاناسونیک سهم چندانی از بازار جهانی و پر سود موبایل ندارد اما باز با این حال، همواره مدل های جدیدی را به بازار عرضه کرده و بیشتر در بخش میان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

همانطور که می دانید کمپانی پاناسونیک سهم چندانی از بازار جهانی و پر سود موبایل ندارد اما باز با این حال، همواره مدل های جدیدی را به بازار عرضه کرده و بیشتر در بخش میان رده ها فعالیت می کند.

شرکت مورد بحث حالا از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی کرده که مشخصاتی در حد و اندازه سایر میان رده های بازار دارد، اما به یک باتری با ظرفیت بسیار بالا نیز مجهز شده است.

«Panasonic P55 Max» جدیدترین محصول کمپانی ژاپنی بوده که از یک طراحی ساده و محافظه کارانه بهره برده و با نمایشگر 5.5 اینچی 720p و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری به بازار عرضه می شود.

P55 Max از چیپست چهار هسته ای مدیاتک بهره می برد

پنل جلویی موبایل با شیشه خمیده 2.5D پوشیده شده و با توجه به تصاویر، در پنل پشتی شاهد استفاده از متریالی به جز شیشه خواهیم بود. از نقطه نظر سخت افزاری، میان رده جدید پاناسونیک به چیپست MT6737 مدیاتک با چهار هسته 1.25 گیگاهرتزی مجهز شده، و از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیابایتی، با قابلیت افزایش 128 گیگابایتی از طریق درگاه کارت حافظه، بهره مند است.

ماژول دوربین اصلی دستگاه شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و فلش LED چهارتایی بوده و پاناسونیک برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

در نهایت گفتنی است شرکت ژاپنی محصول جدید خود را به اندروید 7.0 نوقا مجهز کرده و در دو رنگ مشکی و طلایی، با قیمت 132 دلار به فروش می رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۷ تیر ۱۳۹۶

    تو ایران هم هست؟

  • علیرضا عابدی
    علیرضا عابدی | ۲۶ تیر ۱۳۹۶

    glx مدت ها پیش این رو ساخته بود


    فقط ایرانی

  • وحید
    وحید | ۲۶ تیر ۱۳۹۶

    میان رده خوبی بنظر میاد مخصوصا باتریش قیمتش هم باید ۵۰۰ تومن بیشتر نشه تو بازار ایران که شاید بشه !

مطالب پیشنهادی