ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارشات از توسعه یک اپ پیام رسان توسط آمازون به نام Anytime حکایت دارند

به گزارش AFTV News، در شرایطی که اپلیکیشن های پیام رسان در اوج محبوبیت قرار دارند آمازون هم تصمیم گرفته که بخت خود را در این حوزه بیازماید. به گزارش یکی از مشتریان آمازون توسعه این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

به گزارش AFTV News، در شرایطی که اپلیکیشن های پیام رسان در اوج محبوبیت قرار دارند آمازون هم تصمیم گرفته که بخت خود را در این حوزه بیازماید. به گزارش یکی از مشتریان آمازون توسعه این اپلیکیشن پیام رسان در مراحل پایانی به سر می برد و به احتمال زیاد نام آن «Anytime by Amazon» خواهد بود.

اپلیکیشن مورد بحث برای پلتفرم های iOS، اندروید و دسکتاپ ارائه می شود و از قابلیت هایی همچون ارسال پیام های متنی و برقراری مکالمات ویدیویی با کیفیت بالا برخوردار خواهد بود. مطابق تیزری تبلیغاتی که ساعاتی پیش در مورد Anytime فاش شده، به نظر می رسد که این اپلیکیشن امکان اشتراک گذاری عکس را هم به کاربرانش می دهد.

همچنین پشتیبانی از تصاویر GIF و ارسال استیکر و اموجی هم از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن خواهد بود. ضمنا درست مثل اسنپ چت و دیگر اپلیکیشن های پیام رسان می توانید در آن از انواع و اقسام فیلتر و ماسک برای تزئین تصاویر استفاده کنید، موقعیت جغرافیایی تان را به اشتراک گذاشته و از رستوران های اطراف غذا سفارش دهید.

آمازون سرویس یاد شده را در حکم راهی برای تعامل میان کمپانی ها و مشتریان می بیند. کمپانی مورد بحث می گوید که کاربران به لطف Anytime می توانند از سرویس های ویژه کسب و کارها بهره مند شده و به رزرو کالا و خرید اینترنتی و چک کردن سفارشات خود بپردازند.

کلیه اطلاعات مهم و حساس مثل شماره حساب های بانکی نیز در این اپلیکیشن رمزنگاری خواهد شد. همچنین آمازون اعلام کرده که کاربران در این پیام رسان می توانند فقط با جستجوی اسم کوچک دوستان خود به آن ها دسترسی پیدا کنند.

از آنجا که چندی پیش آمازون قابلیت های پیام رسانی و برقراری تماس را به دستیار هوشمند الکسا اضافه کرده احتمال می رود که شاهد تعامل میان این دستیار دیجیتالی و پیام رسان Anytime نیز باشیم. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این اپلیکیشن در دسترس نیست، بنابراین تا دریافت جزئیات بیشتر باید در انتظار رونمایی رسمی آمازون از این پیام رسان بنشینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی