ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن گوگل Duo به آمار صد میلیون دانلود رسید؛ Allo به روز رسانی شد

تقریبا ۹ ماه به طول انجامید تا اپلیکیشن ویدیو چت Duo گوگل به آمار ۵۰ میلیون دانلود دست پیدا کند. اما فقط دو ماه کافی بود که این میزان دو برابر شده و امروز به آمار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

تقریبا ۹ ماه به طول انجامید تا اپلیکیشن ویدیو چت Duo گوگل به آمار ۵۰ میلیون دانلود دست پیدا کند. اما فقط دو ماه کافی بود که این میزان دو برابر شده و امروز به آمار قابل توجه ۱۰۰ میلیون دانلود برسد. گوگل هنوز آمار درست و دقیقی از میزان کاربرد Duo میان کاربران منتشر نکرده، اما شکی نیست که ارائه قابلیت تماس صوتی توانسته که تأثیر مهمی بر افزایش استفاده از این اپ و کاربردی تر شدن آن بگذارد.

شاید مهم ترین دلیل دست یابی Duo به آمار دانلود ۱۰۰ میلیونی را بتوان تغییر سیاست های گوگل دانست.

شاید مهم ترین دلیل دست یابی Duo به آمار دانلود ۱۰۰ میلیونی را بتوان تغییر سیاست های گوگل در نحوه ارائه این اپلیکیشن دانست. از دسامبر سال گذشته میلادی Duo به طور پیش فرض روی برندهای مشخصی از گجت های اندرویدی نصب شده. این بدان معناست که حتی اگر خریداران این دیوایس ها یک بار هم Duo را باز نکرده باشند، باز هم در آمار نصب کنندگان این اپلیکیشن محاسبه خواهند شد.

البته موضوع دیگری هم به افزایش آمار دانلود Duo کمک کرده و آن هم چیزی نیست جز مالتی پلتفرم بودن این اپلیکیشن. بر خلاف اپلیکیشن فیس تایم اپل که از ابتدای عرضه تا حالا منحصر به پلتفرم iOS بوده، Duo هم در اندروید و هم iOS حضور دارد و برای صاحبان آیفون که خواستار ارتباط با دوستان دارای موبایل های اندرویدی شان هستند گزینه به مراتب کاربردی تری به حساب می آید.

اما همزمان با ارائه آمار و ارقام جدید Duo، گوگل از ارائه آپدیتی برای دیگر پیام رسان خود یعنی Allo خبر داده است. نسخه جدید Allo تغییرات چندان بزرگ و قابل توجهی به خود ندیده، اما حالا از قابلیتی برخوردار شده که بتوانید به پیام های دوستان تان با واکنش های از پیش تعریف شده پاسخ بدهید.

برای دسترسی به این قابلیت کافیست روی آیکن قلبی که زیر پیام هاست اشاره کرده تا شاهد ظاهر شدن واکنش ها یا به عبارت بهتر پاسخ های آماده Allo باشید. خوشبختانه به این قابلیت می توانید هم در چت های دو نفره و هم در گفتگوهای گروهی دسترسی داشته باشید.

اگر چه ایده این قابلیت مبتکرانه نیست و به طور واضح از فیسبوک مسنجر الگوبرداری شده، اما حداقل می توان گفت که اضافه شدن آن می تواند Allo را همچنان در میدان رقابت پیام رسان ها حفظ کند. برای دانلود این به روز رسانی می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی