ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتای بخش چند نفره PES 2018، این هفته در دسترس قرار می گیرد

اگر از طرفداران بازی های فوتبالی خصوصا سری بازی های Pro Evolution Soccer هستید خبرهای خوبی برایتان داریم. چرا که شرکت کونامی اعلام کرده در هفته جاری، نسخه آزمایشی بخش چند نفره PES 2018 در دسترس قرار ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

اگر از طرفداران بازی های فوتبالی خصوصا سری بازی های Pro Evolution Soccer هستید خبرهای خوبی برایتان داریم. چرا که شرکت کونامی اعلام کرده در هفته جاری، نسخه آزمایشی بخش چند نفره PES 2018 در دسترس قرار می گیرد و کاربران علاقه مند تا انتهای ماه جولای قادر به تجربه آن خواهند بود.

بنابه گفته شرکت ژاپنی، بتای بخش آنلاین PES 2018 از روز ۳۰ تیر آغاز می شود و در تاریخ ۹ مرداد ماه خاتمه می یابد و تمامی کاربران پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قادر به دریافت این نسخه آزمایشی هستند.

بتای بخش آنلاین PES 2018 از روز ۳۰ تیر آغاز می شود و در تاریخ ۹ مرداد ماه خاتمه می یابد

علاوه بر این، کونامی از تیم های حاضر در نسخه بتای PES 2018 نیز سخن به میان آورده و حضور دو تیم ملی برزیل و فرانسه را تایید کرده است. جالب است بدانید که دارندگان پلی استیشن ۴ برای دریافت بتای PES 2018 نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس ندارند.

با این حال، قضیه برای کاربران کنسول مایکروسافت کاملا فرق می کند و آن ها برای تجربه بتای بخش چند نفره PES 2018، مجبور به دریافت اشتراک طلایی ایکس باکس لایو هستند.

آدام باتی، مدیر بخش تولیدات جهانی کونامی، درباره این نسخه آزمایشی هم اظهار نظر کرده و گفته که این نسخه آزمایشی تنها برای تست کدهای آنلاین در نظر گرفته شده است. او همچنین به طرفداران این اثر، وعده یک دمو کامل از PES 2018 را نیز داد و تاریخ عرضه آن را نزدیک به زمان انتشار بازی اعلام کرد.

PES 2018 قرار است در تاریخ ۲۲ شهریور برای پلتفرم های ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴ و ویندوز عرضه شود. با این اوصاف احتمال دارد که دمو بازی یک هفته زودتر و اواسط شهریور ماه منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۸ تیر ۱۳۹۶

    خودش میاد ۲۲ شهریور یعنی?? یا بتاش???

  • امیرحسین عطا
    امیرحسین عطا | ۲۷ تیر ۱۳۹۶

    لایسنس و دیگر هیچ

مطالب پیشنهادی