ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و سفارش نمایشگرهای گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9؛ ابعاد تغییر نمی کنند

بر اساس گزارش منابع آگاه در کره جنوبی، موبایل های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به عنوان پرچمداران سال آینده سامسونگ (با حفظ ابعاد نسل کنونی) از نمایشگرهای 5.77 و 6.22 اینچی بهره ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

بر اساس گزارش منابع آگاه در کره جنوبی، موبایل های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به عنوان پرچمداران سال آینده سامسونگ (با حفظ ابعاد نسل کنونی) از نمایشگرهای 5.77 و 6.22 اینچی بهره خواهند برد.

اخبار مذکور با توجه به سفارش اخیر سامسونگ به یکی از زیرمجموعه های تولیدکننده نمایشگر، و تعیین مشخصات پنل سری گلکسی اس 9 در این سفارش منتشر شده است.

ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر مهم ترین نوآوری گلکسی اس 9 خواهد بود

بنا بر شایعات موجود، نمایشگر اس 9 و اس 9 پلاس نیز مانند پرچمداران 2017 سامسونگ از سری «Infinity» بوده و همچنین حاشیه های خمیده خواهد داشت. هرچند به احتمال زیاد مهم ترین تغییر محصولات رده بالای سامسونگ، ادغام اسکنر اثر انگشت با صفحه نمایش خواهد بود؛ قابلیتی که به گلکسی اس 8 نرسید و احتمالاً در گلکسی نوت 8 نیز حضور نخواهد داشت.

البته زبان طراحی جدید سامسونگ هنوز تازگی داشته و کمپانی کره ای احتمالاً بدون انجام تغییرات اساسی در این بخش، اکثر بهبود ها را در ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه اعمال خواهد کرد.

به گوشه های تیزتر نمایشگر نوت 8 دقت کنید

در ادامه گزارش مورد بحث، به سفارش نمایشگرهای 6.32 اینچی برای فبلت گلکسی نوت 9 توسط سامسونگ نیز اشاره شده که به احتمال زیاد، مشابه پنلی است که در نوت 8 به کار گرفته می شود.

البته تمام موارد مذکور، بر اساس گزارشات منابع ناشناس درون صنعت و همچنین شایعات موجود بیان شده و احتمالاً در آینده با انتشار اخبار جدید، تصویر روشن تری از محصولات بعدی سامسونگ به دست خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pine
    pine | ۲۷ تیر ۱۳۹۶

    ای بابا این سنسور انگشت شد بدبختیا.نمیدونیم بخریم امسال یا باز صبر کنیم

  • john has
    john has | ۲۷ تیر ۱۳۹۶

    خاک بر سرش با این ابعاد مزخرف.یک گوشی دراز و بی قواره چقدر اینها احمق هستند.نادان ابعاد مستطیل وقتی قابل تحمل است که نسبت طول به عرض ان نسبت طلایی باشد

    • jamalifar
      jamalifar | ۲۷ تیر ۱۳۹۶

      شما بروید در دستانتان بگیرید آن وقت است که متوجه میشوید که ابعاد مناسبی است ??

  • روزبه
    روزبه | ۲۷ تیر ۱۳۹۶

    حداقل گوشی میدین بیرون بزارید دل مردم به جدید بودن گوشیشون خوش بشه بعد حرف گوشی جدید بزنید ?

مطالب پیشنهادی