ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر منتسب به پنل جلوی گلکسی نوت 8 در کنار گلکسی اس 8 پلاس فاش شد [به روز رسانی]

با تأیید رسمی زمان رونمایی گلکسی نوت 8 توسط مدیر ارتباطات سامسونگ، شایعات در مورد این فبلت محبوب هم روز به روز بیشتر خواهند شد، و امروز یکی از طرفداران سابقه دار و خوشنام این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۰

با تأیید رسمی زمان رونمایی گلکسی نوت 8 توسط مدیر ارتباطات سامسونگ، شایعات در مورد این فبلت محبوب هم روز به روز بیشتر خواهند شد، و امروز یکی از طرفداران سابقه دار و خوشنام این کمپانی کره ای در توییتر، تصاویری از صفحه شیشه ای جلوی نمایشگر گلکسی نوت 8 را در کنار پنل گلکسی اس 8 پلاس به نمایش گذاشته است.

اگر این تصویر واقعیت داشته باشد، به راحتی می توان تفاوت های بین دو پرچمدار کره ای را مشاهده کرد. در حالی که گلکسی اس 8 پلاس لبه های گِرد و خمیده دارد، مقدار خمیدگی در گلکسی نوت 8 کاهش یافته و این فبلت را به شکل مستطیل نزدیک تر کرده است.

گلکسی نوت 8 نمایشگری 6.3 الی 6.5 اینچی از نوع بیکران خواهد داشت

با مقایسه ابعاد این دو پنل و در نظر گرفتن نمایشگر 6.2 اینچی گلکسی اس 8 پلاس، به نظر می رسد پرچمدار بعدی سامسونگ که اواخر ماه آگوست (به احتمال زیاد در نخستین روز شهریور ماه) به صورت رسمی معرفی می شود از صفحه نمایشی 6.3 الی 6.5 اینچی برخوردار است. گلکسی اس 8 پلاس پنل 6.2 اینچی از نوع امولد و رزولوشن 2960×1440 دارد و همین رزولوشن برای نوت 8 نیز انتظار می رود. واضح است هر دو موبایل مورد بحث از صفحه ای با نسبت تصویر 18.5:9 بهره می گیرند.

گفتنیست ابتدای هفته جاری تصویر رندر دیگری منتسب به گلکسی نوت 8 را مشاهده کردید که شباهت زیادی با پنل امروز دارد. همان طور که می دانید شایعات مربوط به این تلفن هوشمند تا لحظه رونمایی متوقف نخواهند شد و طی چند هفته باقی مانده تا رویداد خبری سامسونگ در نیویورک، قطعاً اخبار متعددی را در مورد آن خواهیم شنید.

 

به روز رسانی:

امروز با رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 8 روبرو هستیم که از دو منبع مختلف به دست آمده اند؛ یکی از طریق کاربر خوش سابقه توییتر، و دیگری به واسطه شرکت سازنده اسکین موبایل به نام dbrand. در ادامه این دو رندر جدید را می بینید که با طرح های قبلی سازگارند:

البته تصویر دیگری نیز منتشر شده که بر اساس اطلاعات، مربوط به یک تولیدکننده کاور موبایل بوده و طراحی دیگری را از پنل جلویی گلکسی نوت 8 با اندازه حاشیه های متفاوت نشان می دهد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ashkan.72
    ashkan.72 | ۲۸ تیر ۱۳۹۶

    بیشتر درازش کردی که.? ?

  • ali_reza_r
    ali_reza_r | ۲۸ تیر ۱۳۹۶

    فقط ایکس زد پرمیوم این که اشغاله

  • رامین آزر
    رامین آزر | ۲۸ تیر ۱۳۹۶

    سامسونگ هر روز بزرگتر از دیروز

  • _.
    _. | ۲۸ تیر ۱۳۹۶

    برای جای سواله که چرا خشی از نمایشگر رو غیرحساس به لمس نمی سازن؟ کار خستی نیست و راحت شدنیه با تکنولوژی در دسترس امروزی اینجوری میتونن حداقل 90 درصد جلو رو با صفحه نمایش پرکنن. میمونه دوربین سلفی که اونم میشه به جای یه دریچه تعداد زیادی دوربین ریز بکار گرفت روی یه خط و سپس یکپارچه اش کرد. حدودا هم یه نوار تقریبا دو میلیمتری میخواد. باور کنید با این امکانات تحقیق و توسعه کار سختی نیست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی