ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قاتل پورشه پانامرا رویت ‌شد؛ اولین تصاویر از سری جدید مرسدس GT4

طبق آخرین اخبار منتشر شده جی تی 4 در مرسدس سپتامبر 2018 وارد بازار می شود و قبل از عرضه به بازار در نمایشگاه های امسال معرفی خواهد شد. به هر حال هم اکنون مرسدس ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

طبق آخرین اخبار منتشر شده جی تی 4 در مرسدس سپتامبر 2018 وارد بازار می شود و قبل از عرضه به بازار در نمایشگاه های امسال معرفی خواهد شد. به هر حال هم اکنون مرسدس AMG در حال کار بر روی آخرین آزمایشات این خودرو فوق العاده هستند.

طبق آخرین اطلاعاتی که از این خودرو منتشر شده، هنوز نامی برای آن انتخاب نشده اما شباهت زیادی به نسل جدید CLS دارد که مقداری بزرگتر شده است. این به این معنا است که بیشتر با خودرویی شبیه سری E هستیم تا مدل کوپه AMG GT. برخی از منابع موثق خبر از ان می دهند که احتمالا سریه جدید CLE نام دارد که نشان از ارتباط این سری با سری E دارد.

مطمئناً این سری رقیب جدی و سر سخت پورشه پانامرا خواهد بود، انتظار می رود  AMG جدید توانی برابر با 800 اسب بخار داشته باشد و در نسخه هیبریدی در نمایشگاه ژنو 2018 معرفی شود.

موتور V8 با حجم 4 لیتر تویین توربو که با قدرتی در حدود 550 اسب بخار از AMG GT به عاریت گرفته شده، به کمک یک موتور الکتریکی، توان تولید 805 اسب بخار را خواهد داشت.

با وجود اینکه CLS 63 یک خودروی سدان محسوب می شود، این نسخه خاص مانند پانامرا و آئودی A7 در کلاس خودروهای لیفت بک جای می گیرد و می تواند بدل به گران قیمت ترین رقیب مستقیم پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی