ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن کتاب آبی؛ یادگیری هوشمند لغات تافل

یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن توانایی زبان انگلیسی، گرفتن مدرک تافل است. آزمونی که در بیش از 130 کشور اعتبار داشته و داشتنش می تواند پل پیشرفت شما در انجام کارهایتان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن توانایی زبان انگلیسی، گرفتن مدرک تافل است. آزمونی که در بیش از 130 کشور اعتبار داشته و داشتنش می تواند پل پیشرفت شما در انجام کارهایتان باشد. اما کسب نمره بالا در این امتحان به آن آسانی که فکر می کنید نیست. مهمترین علتش را هم باید به نام لغات فراوانش بزنیم.

اگر می خواهید زبان خود را بهتر کنید باید دایره لغاتتان را افزایش دهید که به علت تعدد زیاد کلمات، مطمئنا با چالش های گوناگونی رو به رو خواهید شد. اما حالا استودیوی «کتاب آبی» با تجربه فراوان خود دست به ساخت اپلیکیشنی زده که یادگیری لغات مورد نیاز برای آزمون تافل را آسان می کند.

با این برنامه به بیش از 2500 کلمه سطح بندی شده دسترسی دارید که با امکانات گوناگونش می تواند بهترین یارتان برای آموزش زبان انگلیسی باشد. بنابراین اگر خواهان افزایش اطلاعات خود یا شرکت در آزمون تافل هستید، پیشنهاد می کنیم معرفی اپ «کتاب آبی» را از دست ندهید.

بزرگترین نقطه ضعف برنامه نبود آزمون های مختلف است که امیدواریم در آپدیت های بعدی سازنده به این ویژگی هم توجه داشته باشد.

بعد از دانلود اپلیکیشن و نصب آن، برنامه به شما پیشنهاد تماشای یک ویدیو آموزشی کوتاه را می دهد تا بیشتر با ویژگی های کتاب آبی آشنا شوید. در منوی اصلی شش کتاب بر اساس سختی و میزان استفاده طبقه بندی شده اند که با کلیک روی هر کدام از آن ها، شاهد چند فصل مختلف هستید.

هر فصل هم دارای 50 لغت متفاوت است که به صورت فلش کارت مشخص گشته اند. بدین معنی که در یک طرف کارت کلمه انگلیسی نمایش داده شده و در آن طرف شاهد معنای خارجی و فارسی به همراه مثال خواهید بود. همچنین می توانید با کلیک روی آیکون بلندگو تلفظ تمام کلمات یا جملات انگیسی موجود را بشنوید.

بزرگترین نکته مثبت کتاب آبی را باید چگونگی پرسش سوالات بنامیم. در سمتی که تنها کلمه انگلیسی وجود دارد چهار نمودار به نام های Not Seen [کلماتی که مانده تا ببینید]، Learning [کلماتی که اشتباه جواب داده اید]، Review [لغاتی که بعد از یک بار اشتباه درست جواب می دهید] و Mastered [کلماتی که به درستی جواب دادید] می توانید ببینید.

اگر احساس کردید لغتی خیلی سخت است، کافیست آن را ستاره دار نموده و در بخش لیست کلمات مرور کنید. البته بعد از اتمام هر فصل، برنامه به شما قابلیت مرور «تمام» لغات را می دهد.

اگر یکی از لغات را بلد نبودید، کافیست روی آیکون «بلد نبودم» بزنید. با این کار این کلمه به بخش Learning خواهد رفت. بخش جالب برنامه اینجاست که وسط جواب دادن به بقیه کلمات، لغات قسمت Learning هم به صورت تصادفی نشان می شوند تا آن ها را یاد بگیرید.

و هنگامی یک فصل تمام خواهد شد که برای همه کلمات، آیکون «بلد بودم» را لمس کنید و به عبارت دیگر، لغات به درجه Mastered برسند. وجود این ویژگی ها پیش یکدیگر باعث شده اند تا کتاب آبی بتواند خودش را به عنوان یکی از کلیدی ترین برنامه های مرتبط با آزمون تافل معرفی کند.

البته این نکته را به یاد داشته باشید که تنها بخشی از برنامه رایگان بوده و برای دسترسی به بقیه فصل ها باید نزدیک به 15 هزار تومان هزینه کنید. مطمئنا مبلغ بالایی است و با توجه به سلیقه مخاطبین ایرانی، امیدواریم توسعه دهنده آن را کاهش دهد اما با وجود این مسئله هم کتاب آبی ارزش خرید را دارد.

کتاب آبی

کتاب آبی

سازنده: کتاب آبی قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ali_ranjbari
    ali_ranjbari | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    دمتون گرم كيفيتش در حد اپاى خارجيه واقعا.من با كد تخفيف خريدم واقعا خوبه

  • nimaemami
    nimaemami | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    خيلى اپليكيشن خوب و كاملى بود الان نصب كردم واقعا به درد من كه ميخوام تافل بدم ميخوره خسته نباشيد وقعا

  • مجتبی محبی
    مجتبی محبی | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    ۱۵ تومن واسه سیصد تا لغت؟ ی api گرفتی بخونه دیگه این کارا چیه من خودم دولوپرم...

    • bluebook bluebook
      bluebook bluebook | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

      دوست عزیز ابتدا لازم هست که عرض كنم کتاب آبی بیش از 2500 واژه رو آموزش ميده و نکته بعدی این هست كه جمع آوری این منبع برای اساتید ما بیش از 2 سال زمان برده و نحوه پیاده سازی و بهینه کردن آموزش لغت در اپليكيشن حداقل 6 ماه زمان برده. به هر حال کیفیت یک محصول وهزینه هایی که برای جمع آوری و تولید اون انجام گرفته تعیین کننده قیمت یک محصول هستش.این محصول به طور مستقیم روی نمره ريدينگ تافل کاربران ما تاثیر گذاشته و اون رو بالا کشیده و در حدی قوی بوده که حتی در شروع کار ما، مبنای آموزش لغات تعدادی از موسسه هاى آموزشی بشه . این پرداخت درون برنامه ای ارزان تر از هر کتاب آموزشی تخصصی تافل هست و به طور مستقیم روی آزمونی که هزینه ثبت نام در آن حدود ١ ميليون تومان بوده و نمره اين آزمون تعیین کننده ی مسیر زندگی آزمون دهندگان هستش، تاثیر ميذاره.به همین جهت در هر مرحله از کار، تاکید اين گروه بر کیفیت و اثرگذاری این محصول بوده است.

  • sadegh.t
    sadegh.t | ۲۸ تیر ۱۳۹۶

    با این قیمت جواب نمیده خوده من برنامه ساختم پارسال لغات دبیرستان حدودا ۱۴۰۰ تا شد با قیمت هزار تومن ولی تقریبا هیچ فروشی نداشتم متاسفانه مردم ما فکر میکنن برنامه نویس ها از نباید درامد داشته باشن و ارزشی برای برنامه قائل نیستن و فکر میکنن برنامه پولی را رایگان استفاده کنن هنر

    • bluebook bluebook
      bluebook bluebook | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

      دوست گرامی کتاب آبی تمامی این لغات رو با همکاری اساتید مجرب در حوزه تافل جمع آوری کرده که میتونید نتایج رو در آدرس وبسایت bluebooktoefl.ir مشاهده کنید.در حال حاضر چنین منبع لغتی که tpo ، hardworkers، 1212 رو یکجا گردآوری کرده باشه موجود نیست.درحالیکه کتاب آبی نه تنها تمامی این منابع رو پوشش میده بلکه به صورت تعداد تکرار و اهمیت، این لغات، معنی اونها و مثالهاشون رو ترتیب بندی کرده و همچنین امکانات آموزشی از جمله نت و ستاره دار کردن و ... رو نیز برای یادگیری بهتر در نظر گرفته.قیمت گذاری هر محصول بسته به امکانات و کیفیت اون انجام میگیره همونطور که حتی تا همین لحظه افراد زیادی کتاب آبی رو خریداری کردند و بسیار هم راضی بودند که قسمتی از نظرات این افراد رو میتونید در کافه بازار مشاهده کنید.با این حال کتاب آبی برای اینکه حسن نیت خودش رو ثابت کنه کد summer96 رو برای افزایش انگیزه در اختیار کاربرانش قرار داده تا با قیمت کمتری خریداری کنند تا این موضوع که هدف کتاب آبی موفقیت افراد در آزمون تافل هست رو ثابت کنه.

مطالب پیشنهادی