ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نزدیک به دو سوم آیفون هایی که تا کنون فرخته شده اند، همچنان کار می کنند

20 روز از سالگرد 10 سالگی آیفون می گذرد و حالا در آستانه معرفی نسل بعدی تلفن های هوشمند اپل، آمار جالبی در خصوص مدل های موجود منتشر شده است. بر اساس اطلاعات مذکور، نزدیک ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

20 روز از سالگرد 10 سالگی آیفون می گذرد و حالا در آستانه معرفی نسل بعدی تلفن های هوشمند اپل، آمار جالبی در خصوص مدل های موجود منتشر شده است. بر اساس اطلاعات مذکور، نزدیک به دو سوم آیفون هایی که تا کنون فروخته شده اند، هنوز در دست کاربران قرار داشته و کار می کنند.

در بیان دقیق تر، تا پایان ماه مارس سال 2017 میلادی (11 فروردین 96) تقریباً تعداد 1 میلیارد و 163 میلیون دستگاه از انواع مدل های آیفون در سراسر جهان به فروش رسیده که بر اساس آمارهای وبسایت «Newzoo»، حدود 62.6 درصد از این تعداد (728 میلیون دستگاه) همچنان کار می کنند.

25 درصد از تلفن های هوشمند دنیا ساخت اپل هستند

همچنین وبسایت مذکور اعلام کرده که علی رغم سهم 15 درصدی اپل از بازار موبایل کنونی، در مجموع 25 درصد از کل تلفن های هوشمند موجود در جهان ساخت کمپانی ساکن کوپرتینو هستند. در این بین 31.3 درصد از آیفون های سالم در کشور چین وجود دارند و آمریکا نیز با 16.4 درصد، رتبه دوم را در اختیار دارد.

نهایتاً گفتنی است در میان مدل های مختلف، آیفون 6 با آمار 21 درصدی پرفروش ترین نسخه تا پایان ماه مارس سال 2017 بوده و پس از آن نیز به ترتیب آیفون 6S، آیفون 7، آیفون 6 پلاس و آیفون 6S پلاس در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    اپديت و ساپورت + جنس بدنه ى مرغوب +سيستم عامل بهينه .. به شخصه هم از ايفون ٤ و هم از ٥ اس قديميم هنوز استفاده ميكنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی