ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل داکس حالا از انتخاب هوشمند نوشته ها در اندروید O پشتیبانی می کند

طی کنفرانس Google I/O که چندی پیش برگزار گردید، قابلیت های جالبی برای اندروید O (با عنوان احتمالی Oreo) معرفی شد. از جمله این قابلیت ها می توان به Smart Text Selection یا انتخاب هوشمند نوشته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

طی کنفرانس Google I/O که چندی پیش برگزار گردید، قابلیت های جالبی برای اندروید O (با عنوان احتمالی Oreo) معرفی شد. از جمله این قابلیت ها می توان به Smart Text Selection یا انتخاب هوشمند نوشته ها اشاره کرد.

انتخاب دستی نوشته ها در صفحات لمسی کار راحتی نیست، اما قابلیتی که از آن صحبت می کنیم می خواهد که فقط با یک دابل تپ ساده، تمام نوشته هایی که لازم دارید را به طور هوشمند انتخاب نماید. گوگل داکس یکی از اولین اپلیکیشن هایی بوده که این قابلیت را به خدمت گرفته، و اگر نسخه بتای اندروید O را نصب کرده باشید می توانید همین حالا آن را تجربه کنید.

قابلیت انتخاب هوشمند نوشته ها بر اساس یادگیری ماشینی کار می کند

قابلیت انتخاب هوشمند نوشته ها بر اساس یادگیری ماشینی کار می کند تا بتواند اطلاعات مورد نیاز شما هنگام دابل تپ کردن را تشخیص بدهد. این خصوصیت ویژه پس از انتخاب نوشته ها می تواند در کنار کپی و پیست، گزینه هایی مثل تماس با شماره های تلفن یا وارد کردن یک آدرس در گوگل مپس را نیز به شما ارائه نماید.

چنین خصوصیت ارزشمندی  ضمن این که می تواند جلوی اتلاف وقت تان را بگیرد، یکی از کاربردهای فوق العاده موثر یادگیری ماشینی را هم به نمایش گذاشته است. قابلیت جدید گوگل داکس را می توانید در تصویر GIF پایین مشاهده نمایید:

برای دانلود آخرین نسخه گوگل داکس می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه کنید. البته به فایل APK این نسخه نیز می توانید از وبسایت APKMirror دسترسی داشته باشید.

یک بار دیگر یادآوری می کنیم که برای تجربه قابلیت انتخاب هوشمند نوشته ها ضروریست که یکی از نسخه های پیش نمایش اندروید O را روی موبایل یا تبلت خود نصب کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • H A M E D
    H A M E D | ۲۸ تیر ۱۳۹۶

    عالیه!

مطالب پیشنهادی