ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آغاز یک نبرد حماسی؛ محصول برقی فولکس واگن 7 تا 8 هزار دلار ارزان تر از تسلا مدل 3

شرکت فولکس واگن آلمان به طور رسمی اعلام کرده است که کانسپت این شرکت که با نام I.D خوانده می شود و قرار است به زودی مدل تولیدی آن از راه برسد و به طور ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

شرکت فولکس واگن آلمان به طور رسمی اعلام کرده است که کانسپت این شرکت که با نام I.D خوانده می شود و قرار است به زودی مدل تولیدی آن از راه برسد و به طور مستقیم با مدل 3 شرکت تسلا رقابت خواهد کرد، در حدود 7 تا 8 هزار دلار قیمت پایین تری  به نسبت مدل 3 خواهد داشت تا این شرکت آمریکایی را بیش از پیش به چالش بکشد.

این حرکت برنامه ریزی شده یکی از راهکارهای قدیمی شرکت فولکس واگن در ارائه محصولات مختلف خود است. همچنین این شرکت پیش از رونمایی از این کانسپت، از تسلا مدل S برای مقایسه با میزان برد باتری های  این کانسپت استفاده کرده است.

مدل هاچبک این خودرو که ابعادی برابر با یک فولگس واگن گلف خواهد داشت، جزیی از برنامه های این شرکت برای رقابت در بازارهای اروپایی و چین خواهد بود، اما این تمام برنامه های فولکس نیست چرا که کانسپت کراس اور این شرکت چندی قبل در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد.

با توجه به برنامه های شرکت فولکس واگن، اگر تمامی 30 محصول جدید تمام برقی و هیبرید این شرکت تا سال 2025 میلادی از راه برسند به احتمال بسیار زیاد فولکس واگن نه تنها برای تسلا بلکه برای دیگر شرکت های حاضر در میدان رقابت خودروهای برقی یک رقیب جدی به شمار خواهد رفت.

چندی پیش نیز شرکت تسلا اولین عکس ها از نسخه تولیدی مدل 3 را منتشر کرد و این شرکت قول آن را داده است که قیمت گذاری این محصول قبل از مالیات از 35 هزار دلار آغاز خواهد شد، برد این محصول نیز در حدود 215 مایل با هر بار شارژ خواهد بود و زمان تحویل آن نیز در اواسط 2018 میلادی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    خیلی خوبه که خودروسازای بزرگ دارن برای تولید خودروهای الکترویکی برنامه ریزی میکنن ، با اینکه به تسلا بخاطر شروع این حرکت علاقه زیاذی دارم ولی رقابت باعث پیسرفت میشه ، مثل اینجا که این دو منگل ، سایپا و ایران خودرو با هم رقابت میکنن !!! و هر سال محصول جدید تر میدن

مطالب پیشنهادی