ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

درز تصاویر نسل جدید رولزرویس فانتوم به رسانه ها

به تازگی تصاویری جاسوسی جدیدی از فانتوم جدید رولزرویس که احتمالا تا قبل از پایان ماه میلادی جاری راهی جاده ها می شود منتشر شده است. این سه تصویر که از طریق یک وبسایت چینی ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

به تازگی تصاویری جاسوسی جدیدی از فانتوم جدید رولزرویس که احتمالا تا قبل از پایان ماه میلادی جاری راهی جاده ها می شود منتشر شده است. این سه تصویر که از طریق یک وبسایت چینی منتشر شده، چگونه طراحی و ظاهر این فانتوم جدید را نشان می دهد. با توجه به این تصاویر به نظر می رسد که فانتوم ۲۰۱۸ بسیار شبیه به عکس های جاسوسی است که در طول چند ماه گذشته از این خودرو گرفته شده است.

به دلیل شرایط و وضعیت خاصی که فانتوم دارد، رولزرویس نیاز چندانی نمی بیند که ظاهر این خودرو را از یک نسل به نسل دیگر دچار تغییرات فراوان کند و در اکثر مواقع به تغییرات جزئی اکتفا می کند.

به همین دلیل است که در طراحی فانتوم نسل هشت به یک سری تغییرات کوچک و زیبایی های خفیف بسنده شده است.

اگر به این تصاویر با دقت بیشتری نگاه بیندازیم متوجه می شویم که ظاهر این خودرو کلاسیک با تکنولوژی های پیشرفته تری در هم آمیخته است.

در نگاه اول متوجه چراغ های جلو براق و تماما ال ای دی آن می شویم. همچنین جلوپنجره استثنایی و پر ابهت فانتوم نیز نظر ما را به سمت خود جلب می کند، چرا که این بخش دچار تغییراتی شده و کناره های آن با فلز کروم آبکاری شده است.

سپرهای این فانتوم جدید نیز به میزان قابل توجهی پرزرق و برق و درخشان شده است که البته به نظر می رسد که طراحی آن مجددا صورت گرفته و مهندسان رولزرویس برای طراحی و تولید آن از صفر شروع کرده اند.

این تصاویر که به نظر می رسد عکس هایی از بروشور دیجیتالی هستند، یک عدد فانتوم نسل هشت را با ترکیب رنگی دوگانه نشان می دهد. رنگ قسمت فوقانی بدنه این فانتوم آبی بوده و سایر قسمت ها نیز سفید رنگ است. توپی چرخ های این خودرو نیز در هماهنگی با رنگ بدنه، به رنگ آبی تیره در آمده و آرم RR نیز بر روی چرخ ها نقش بسته است.

طول درب های خودرو نشان می دهد که این وسیله نقلیه لوکس طویل تر شده و طولی دوچندان پیدا کرده است. به نظر می رسد که دوربین هایی که در کلاهک آینه های بغل این فانتوم جدید قرار دارند در راستای تجهیز خودرو به سیستم های نظارتی مبتنی بر دوربین است. گفته می شود این سیستم نظارتی و دوربین هایی که بخشی از همین تجهیزات است معادل سیستم نظارت فراگیر بی ام و عمل می کنند.

حالا که پای بی ام و به میان آمد، بد نیست بدانید که انتظار می رود این فانتوم جدید بر روی پلت فرم CLAR که در سری ۷ بی ام و نیز مورد استفاده قرار گرفته است پیاده سازی شود.

چنین تغییری به معنای کاهش وزن اجباری این مدل خواهد بود. این کاهش وزن از طریق استفاده از یک ساختار فشرده تر آلومینیومی یا بهره مندی از فیبر کربن میسر می شود.

در نگاه اول داخل کابین بسیار آشنا به نظر می رسد و مخاطب وسوسه می شود که درون این کابین را تکراری و بدون هیچ گونه نوآوری و تغییر در نظر بگیرد اما با نگاهی دقیق تر، متوجه می شویم که مجموعه پشت آمپر نسل هشت با ساختار کلاستر و به صورت تماما دیجیتال شکل گرفته است.

دریچه های هوا در درون کابین مکان خود را تغییر داده و به سمت پایین تری از کنسول حرکت کرده اند. به نظر می‌ رسد که این تغییر مکان در راستای افزایش فضا برای بهره مندی از یک سیستم اطلاعات و سرگرمی بزرگتر انجام شده است که البته این سیستم در پشت پنل چوبی پنهان می شود.

یک ساعت آنالوگ نیز در درون خودرو و در سمت راست صفحه نمایش به چشم می خورد. از سایر تغییرات قابل توجه که در درون اتاق خودرو به چشم می آید، می توان به یک فرمان جدید با طراحی تازه و مجهز به دکمه های فیزیکی در کنسول مرکزی اشاره کرد.

بر اساس گفته های وبسایتی که این تصاویر منصوب به فانتوم را منتشر کرده است، رولزرویس هشتمین نسل از فانتوم را در روز پنج شنبه ۲۷ ژوئیه معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی