ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آرتو نوملا، مدیرعامل HMD Global از سمت خود کناره گیری کرد

«آرتو نوملا»، کارمند کهنه کار نوکیا که از مدت ها پیش در نقش مدیر عامل شرکت HMD Global فعالیت می کرد، اخیراً از سمت خود کناره گیری کرده است. این تصمیم، فوراً اجرایی می شود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

«آرتو نوملا»، کارمند کهنه کار نوکیا که از مدت ها پیش در نقش مدیر عامل شرکت HMD Global فعالیت می کرد، اخیراً از سمت خود کناره گیری کرده است. این تصمیم، فوراً اجرایی می شود و «فلوریان سیش» جایگزین وی خواهد بود که در حال حاضر به عنوان رییس کل HMD فعالیت می کند.

سم چین، رییس هیئت مدیره HMD در بیانیه ای رسمی گفته است: «آرتو نوملا نقشی کلیدی در شکل گیری HMD Global ایفا کرد، تیم را تشکیل داد و نخستین محصولات ما را عرضه کرد. از جانب تمام اعضای هیئت مدیره، از آرتو به خاطر همکاری اش تشکر و برای او در فعالیت های آتی اش آرزوی موفقیت می کنم.»

در چپ: آرتو نوملا - در راست:فلوریان سیش که به عنوان مدیرعامل جدید HMD Global فعالیت خواهد کرد

تغییرات در مدیریت HMD Global در حالی صورت می گیرد که از مدت ها پیش، شایعاتی درباره نخستین موبایل پرچمدار این کمپانی با برند نوکیا به گوش رسیده است و گفته می شود باید منتظر موبایلی تحت عنوان «نوکیا 8» با چیپست اسنپدراگون 835 و دوربین دوگانه Zeiss باشیم. نوملا طی ماه های اخیر بارها به صحبت درباره خط مشی موبایل های نوکیا پرداخته و گفته که نمی خواهد این موبایل ها، درگیر مشخصات سخت افزاری با مگاپیکسل دوربین شوند؛ وی در عوض می خواست HMD روی ارائه تجربه کاربری ارزشمند متمرکز باشد.

در حال حاضر بهترین موبایلی که از سوی HMD و تحت برند نوکیا ساخته شده، «نوکیا 6» نام دارد که فروش آن در ایالات متحده آغاز گشته است. این موبایل میان رده، قیمتی معادل 230 دلار که البته می تواند با تخفیف های خرده فروشی آمازون، تا 180 دلار هم کاهش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • aggressive
    aggressive | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    اي بابا گل رفت گلش موند اين چيه آخه با اون كله مسخره

  • 2000
    2000 | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    چه حیف

مطالب پیشنهادی