ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الکامپ بیست و سوم با حضور بیش از 800 شرکت داخلی و خارجی، فردا آغاز می شود

نمایشگاه بین المللی الکامپ (ELECOMP) که به نوعی بزرگ ترین رویداد تجاری در حوزه فناوری اطلاعات کشور به شمار می رود، فردا جمعه برابر با سی ام تیر ماه آغاز به کار خواهد کرد. در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۰

نمایشگاه بین المللی الکامپ (ELECOMP) که به نوعی بزرگ ترین رویداد تجاری در حوزه فناوری اطلاعات کشور به شمار می رود، فردا جمعه برابر با سی ام تیر ماه آغاز به کار خواهد کرد. در ادامه می توانید اطلاعیه ستاد خبری الکامپ در رابطه با آغاز به کار این نمایشگاه را مطالعه نمایید.

با حضور بیش از 800 شرکت داخلی و خارجی در الکامپ

بزرگ‌ترین گردهمایی تاریخ فاوای کشور جمعه 30  تیر استارت می‌خورد

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که بزرگ‌ترین نمایشگاه تاریخ صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور نیز محسوب می‌شود، از 30 تیرماه تا دوم مردادماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود.

در این رویداد بیش از 800 شرکت داخلی و خارجی از 20 کشور جهان در فضایی بالغ بر 60 هزار متر مربع (32 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی) آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند.

در این نمایشگاه همچنین برای سومین سال متوالی، استارتاپ‌ها با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فرصت حضور در الکامپ را یافته‌اند. 340 استارتاپ از سراسر کشور در بخش الکام‌استارز امسال، در سالن 8 و 9 در فضایی بالغ بر 7 هزار متر مربع، حضور یافته و علاوه بر معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به بازدیدکنندگان، با منتورها (مربیان و افراد باتجربه حوزه کسب و کار) و سرمایه‌گذاران نیز ملاقات می‌کنند.

دستگاه‌های دولتی نیز در سالن 41A حضور دارند و بنا بر اعلام محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است فاز سوم و نهایی شبکه ملی اطلاعات در الکامپ رونمایی شود.

نخستین همایش رسمی الکامپ نیز امسال با عنوان «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» یکم مردادماه در حاشیه نمایشگاه برگزار شده و قرار است مدیران ارشد وزارت ارتباطات و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فاوای کشور، درباره آینده 8 محور تجارت الکترونیکی، اینترنت، اپلیکیشن، استارتاپ، اپراتورها، بیگ دیتا، امنیت و شبکه بحث و تبادل نظر کنند.

اپلیکیشن ویژه نمایشگاه امسال نیز در دو نسخه بازدیدکنندگان و غرفه‌داران در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان برای اطلاع از مکان غرفه‌ها و مسیریابی برای دسترسی به آنها، دریافت فایل‌های کاتالوگ و بروشور، ثبت‌‌نام هنگام بازدید و ... از این اپلیکیشن بهره‌مند شوند. نسخه اندرویدی ویژه بازدیدکنندگان اپلیکیشن الکامپ را از اینجا و نسخه ویژه مشارکت کنندگان را از اینجا دانلود کنند.

ساعت بازدید از نمایشگاه الکامپ 10 تا 18 است. برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به سایت این رویداد به نشانی www.iran-elecomp.com مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی