ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بدترین شایعه ممکن در مورد آیفون 8 در تصاویر جدید به حقیقت پیوست

هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از آیفون های جدید باقی مانده و تقریبا همه جا سخن از آن است که در دهمین سالگرد عرضه آیفون، اپل قصد دارد چه موبایلی عرضه کند. روزی نیست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از آیفون های جدید باقی مانده و تقریبا همه جا سخن از آن است که در دهمین سالگرد عرضه آیفون، اپل قصد دارد چه موبایلی عرضه کند.

روزی نیست که تصویر جدیدی منتشر نشود یا جزئیاتی از زمان عرضه، قیمت و امکانات دستگاه نشنویم اما نگران کننده ترین و احتمالا بدترین اتفاق ممکن برای همه آن بوده که سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه و زیر لوگوی اپل منتقل شود.

نمایشگر آیفون 8 تمام قسمت جلویی را در بر گرفته و حاشیه دستگاه بسیار اندک است. گویا کوپرتینویی ها موفق نشده اند تا سنسور اثر انگشت را زیر نمایشگر جای دهند و بنابراین چاره ای نبوده جز انتقال آن به پنل پشتی.

آنچه در بالا می بینید، قالب آیفون 8 است که کاربری در وبسایت چینی بایدو منتشر کرده و به سادگی نشان می دهد که جایگاه سنسور اثر انگشت حالا کجا است. به هر حال اگر قرار باشد دکمه هوم از جلوی دستگاه حذف شود تا جا برای نمایشگر باز شود و فناوری هم در حد گنجاندن سنسور زیر نمایشگر نباشد، به هر حال باید سنسور اثر انگشت را به جایی منتقل کرد.

از سوی دیگر گفته شده که قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز بخشی از آیفون جدید نخواهد بود، بنابراین تاچ آی دی باید حتما وجود داشته باشد. به هر حال، این تصاویر جدید هستند و پیش از این هیچ عکسی چنین موضوعی را نمایش نمی داد. باید بیشتر منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای بعدی چه تصاویر جدیدی منتشر می شود.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۳۱ تیر ۱۳۹۶

    دوم اینکه به طور مشابه ما توی محصولات سونی و بعد از اون الجی دیدیم که دکمه پاور و سنسور یکی شدن، لوگو که جای خود دارد

  • E.M
    E.M | ۳۱ تیر ۱۳۹۶

    تنها نکته مثبتی که طراحی ایفون ۸ داره اینه که نسخه تقلبیش دیگه مثل خودش نمیشه نمایشگرش رو چینی ها نمیتونن فیک بزنن ولی تو ایفون های قبلی خیلی تشخیص مدل اصلی با تقلبی سخت بود.

  • سیدمرتضی سیدنژاد
    سیدمرتضی سیدنژاد | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    اپل داره به کجا میره نوآوریشون کجا رفته
    واقعا هم گوشی خیلی خیلی خوبی نمیده ولی مردم همه اپل میخرن واسه کلاس

  • مهدی خوانساری
    مهدی خوانساری | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    حالا روز معرفی یه جوری از سنسوره تعریف میکنن که همه میرن تو کف، چارتا نورپردازی هم میکنن تنگش اسمشم میزان بهترین سنسور اثر انگشت موبایل تا امروز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی