ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادوبی نسخه جدید لایت روم برای اندروید را به طور کامل متحول کرده است

ادوبی ساعاتی پیش از انتشار آخرین نسخه اپلیکیشن ویرایشگر عکس حرفه ای لایت روم برای اندروید خبر داد. مطابق توضیحات یکی از پست های وبلاگی ادوبی، لایت روم در این به روز رسانی برای اجرای نرم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

ادوبی ساعاتی پیش از انتشار آخرین نسخه اپلیکیشن ویرایشگر عکس حرفه ای لایت روم برای اندروید خبر داد. مطابق توضیحات یکی از پست های وبلاگی ادوبی، لایت روم در این به روز رسانی برای اجرای نرم تر و سریع تر از گذشته و همچنین «اندرویدی تر شدن» مجددا از نو طراحی شده است.

بنابراین با دریافت نسخه جدید خواهید دید که اپلیکیشن از حال و هوای پلتفرم iOS فاصله گرفته و رابط کاربری آن کاملا بومی اندروید شده است. ادوبی هدف از این کار را ارتقای کیفیت اپلیکیشن و سازگاری بیشتر با المان های طراحی گوگل قلمداد کرده، و با این اقدام توانسته که با کیفیت ترین و حرفه ای ترین اپ ویرایشگر عکس موبایلی که تا کنون عرضه شده را برای طرفدارانش به ارمغان بیاورد.

ادوبی با ارائه این به روز رسانی و دگرگون کردن رابط کاربری لایت روم قابلیت های قدیمی آن را دست نخورده باقی گذاشته و کماکان به تمامی آن ها دسترسی دارید. با این وجود ظاهرا تمام تمرکز کمپانی روی طراحی مجدد رابط کاربری اپلیکیشن بوده، چرا که در آن شاهد قابلیت ها و امکانات جدیدی نیستیم.

در ادوبی لایت روم همچنان می توانید به ویرایش تصاویر RAW پرداخته و به بیشتر قابلیت های آن به طور رایگان دسترسی داشته باشید. البته بعضی امکانات اپ از همان ابتدا آزاد نبوده و نیازمند پرداخت حق اشتراک هستند که برایتان ماهیانه 10 دلار هزینه در پی خواهد داشت.

همچنین بد نیست بدانید که در کنار به روز رسانی نسخه اندروید، ادوبی برای نسخه های iOS، مک او اس و ویندوز لایت روم نیز آپدیت های جداگانه ای منتشر کرده که می توانید همین حالا نسبت به دریافت آن ها اقدام نمایید.

برای دریافت جدیدترین نسخه ادوبی لایت روم برای اندروید می توانید همین حالا به گوگل پلی استور مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی