ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل بالاخره اپلیکیشن Motion Stills را برای اندروید منتشر کرد

اپلیکیشن Motion Stills، یکی از معدود محصولاتی که گوگل در ابتدا برای پلتفرم iOS منتشر کرده بود بالاخره امروز به پلتفرم اندروید پا گذاشت. ظاهرا گوگل در نسخه اندروید ساختار پردازش ویدیو در نسخه iOS ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اپلیکیشن Motion Stills، یکی از معدود محصولاتی که گوگل در ابتدا برای پلتفرم iOS منتشر کرده بود بالاخره امروز به پلتفرم اندروید پا گذاشت. ظاهرا گوگل در نسخه اندروید ساختار پردازش ویدیو در نسخه iOS را مجددا از نو طراحی کرده و روشی را به کار گرفته که می تواند هنگام ضبط یک ویدیو، تک تک فریم ها را به طور جداگانه پردازش کند.

جالب است بدانید که گوگل در ابتدا تمایلی برای انتشار موشن استیلز برای اندروید نداشت، اما اصرار و پافشاری کاربران موجب شد که غول موتورهای جستجو در تصمیم خود تجدید نظر کند. نسخه اندروید موشن استیلز با کلیه دیوایس هایی که اندروید 5.1 به بالا را اجرا می کنند سازگاری دارد، بنابراین طیف گسترده ای از کاربران سیستم عامل گوگل قادر به تجربه آن هستند.

اگر با موشن استیلز آشنا نیستید، باید بدانید که این اپلیکیشن می تواند کلیه ویدیوهای شما را به کلیپ های کوتاه و قابل اشتراک گذاری تبدیل کند. مضاف بر این، اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که یک Motion Still کوتاه ضبط کرده یا با قابلیت Fast Forward ویدیوهای طولانی بسازید.

وقتی که ویدیویی طولانی ضبط می کنید، قابلیت Fast Forward می تواند سرعت پخش آن را بالاتر برده و از آن ویدیوی فشرده تر و کوتاه تری بسازد. همچنین امکان افزایش سرعت پخش ویدیو تا 8 برابر حالت عادی را نیز خواهید داشت.

یکی از خصوصیات خوب موشن استیلز هم این است که به لطف یک الگوریتم ویژه می تواند به خوبی جلوی لرزش های دوربین هنگام فیلمبرداری را بگیرد. موشن استیلز برای اندروید را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    بابا این گوگل شورشو در آورده هر برنامه جدیدش واسه اندروید 5 به بالاس

مطالب پیشنهادی