ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فایرفاکس 8.0 برای iOS منتشر شد؛ حالت شب، اسکنر QR Code و قابلیت های دیگر

موزیلا ساعاتی پیش از انتشار نسخه جدید مرورگر فایرفاکس برای پلتفرم iOS خبر داد. با این به روز رسانی قابلیت های متعددی به این مرورگر پرطرفدار اضافه شده و عملکرد آن برای مرور وبسایت ها ارتقاء ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

موزیلا ساعاتی پیش از انتشار نسخه جدید مرورگر فایرفاکس برای پلتفرم iOS خبر داد. با این به روز رسانی قابلیت های متعددی به این مرورگر پرطرفدار اضافه شده و عملکرد آن برای مرور وبسایت ها ارتقاء یافته است. البته قابلیت های این نسخه فقط بخش کوچکی از امکاناتی هستند که پاییز امسال به پلتفرم فایرفاکس می آیند.

کلیه قابلیت های جدیدی که امروز معرفی شده زمینه را برای پروژه کوانتوم موزیلا آماده می کنند، تلاش جدید کمپانی برای توسعه نسل بعدی موتورهای وب که تا پایان سال 2017 تجربه کاربری فایرفاکس را به میزان زیادی ارتقاء خواهد داد.

از میان برجسته ترین قابلیت های فایرفاکس جدید می توان به اضافه شدن حالت شب اشاره کرد

از میان برجسته ترین قابلیت های فایرفاکس جدید می توان به اضافه شدن حالت شب اشاره کرد، که با فعال کردن آن می توانید از اثرات سوء مطالعه در نور کم بر چشمان تان مصون بمانید. همچنین یک اسکنر QR Code جدید هم به فایرفاکس اضافه شده تا برای استفاده از این امکانات به نرم افزارهای شخص ثالث احتیاج نداشته باشید.

از دیگر تغییرات نسخه جدید می توان به بهبود سیستم تب ها و پشتیبانی از yMail به عنوان یکی از کلاینت های ایمیل مورد پشتیبانی مرورگر اشاره کرد. همچنین اگر از Firefox Logins برای همگام سازی رمزهای عبور استفاده می کنید، مطمئنا خوشحال می شوید اگر بدانید که صفحه ورود به پسورد منیجر این بخش حالا نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است.

و در نهایت بسیاری از مشکلات و باگ های نسخه قبلی در فایرفاکس 8.0 به طور کامل برطرف شده اند، از جمله مشکلی که موجب فریز شدن ویدیوهای وبسایت یوتوب و سرویس های دیگر می شد. همچنین کاربران فایرفاکس حالا می توانند نوار آدرس را از طریق کیبوردهای شخص ثالث مدیریت نمایند.

آخرین نسخه فایرفاکس برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید. بد نیست بدانید که اگر در آلمان یا آمریکا زندگی می کنید قادرید از مزایای تب جدیدی به نام Feature Recommendations که ترفندهایی برای جلوگیری از اتلاف وقت را به شما آموزش می دهد نیز بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی