ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با استفاده از قابلیت Version History وان درایو حالا می توان هر نوع فایلی را بازیابی کرد

امروزه گزینه های متنوعی برای ذخیره سازی ابری در اختیار کاربران قرار دارد. گوگل درایو و دراپ باکس نیز از جمله گزینه هایی هستند که خدمات مطلوبی را به کاربران خود ارائه می کنند. مایکروسافت ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

امروزه گزینه های متنوعی برای ذخیره سازی ابری در اختیار کاربران قرار دارد. گوگل درایو و دراپ باکس نیز از جمله گزینه هایی هستند که خدمات مطلوبی را به کاربران خود ارائه می کنند.

مایکروسافت وان درایو نیز یکی دیگر از سرویس های ذخیره سازی ابری است که با ویندوز 10 و ابزار آفیس بیشترین ارتباط را دارد. هر یک از این سرویس ها در میدان مسابقه برای جذب مخاطب، ویژگی های متنوع و گوناگونی را ارائه می دهند.

مایکروسافت نیز با وان درایو قصد دارد عرصه را به رقبا تنگ کند. روز گذشته بود که قابلیت Version History به روز رسانی شد. با استفاده از این ویژگی به روز شده می توانید به نسخه های قدیمی تر اسنادی که به اشتباه آن ها را تغییر داده اید دست پیدا کنید  و حتی آن ها را بازیابی نمایید.

Version History وان درایو این امکان را به کاربران می دهد تا نسخه های قبلی اسناد را تا 30 روز گذشته مشاهده کنند. برای انجام این کار کافیست از طریق رابط وب وارد وان درایو شده، روی سند مورد نظر خود راست کلیک کنید و گزینه Version History را انتخاب نمایید.

Version History شامل ویژگی های به اشتراک گذاری مایکروسافت وان درایو نیز هست؛ با استفاده از چنین قابلیتی می توانید ببینید کدام یک از کاربران این سرویس اقدام به تغییر دادن یک سند به خصوص کرده است.

از زمان معرفی Version History،  این قابلیت تنها با اسناد مایکروسافت آفیس همچون ورد، صفحات اکسل و پاورپوینت کار می کرد. تغییرات روز گذشته سبب شده است تا این قابلیت برای تمامی فایل ها نیز فعال شود.

Version History وان درایو این امکان را به کاربران می دهد تا نسخه های قبلی اسناد را تا 30 روز گذشته مشاهده کنند.

یعنی از حالا به بعد کاربران می توانند از این ویژگی برای بازیابی فایل های PDF ،CAD، عکس ها، فیلم ها و... استفاده کنند. ار آن جا که Version History اطلاعاتی را درباره زمان اصلاح، فرد اصلاح کننده و اندازه فایل در اختیار می گذارد، کاربران قادر هستند بهترین نسخه موجود را پیدا و اقدام به بازیابی آن نمایند.

این ویژگی در وبسایت OneDrive UserVoice  توسط کاربران زیادی درخواست داده شده بود و حالا آن ها می توانند خوشحال باشند. این قابلیت از حالا برای کاربران در دسترس است و تا پایان تابستان به صورت سراسری برای تمام مخاطبان وان درایو عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی