ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ربات تلگرام «هم صحبت من»؛ دوست یابی و گفتگو با افراد ناشناس

ارتباطات اجتماعی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که باید به خوبی آن را فرا گیریم. در همین رابطه در زندگی اجتماعی شیوه های گوناگونی برای برقراری ارتباط و گفتگو با اشخاص مختلف و ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

ارتباطات اجتماعی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که باید به خوبی آن را فرا گیریم. در همین رابطه در زندگی اجتماعی شیوه های گوناگونی برای برقراری ارتباط و گفتگو با اشخاص مختلف و دوست یابی وجود دارد. شاید بتوان گفت که استفاده از پیام رسان ها و گفتگو با افرادی که هیچ شناختی نسبت به آن ها ندارید، یکی از راه حل های پیشنهادی دنیای مدرن است.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات hamsohbatemanbot@ را برایتان معرفی کنیم. با استفاده از ربات فوق می توانید به صورت ناشناس به گفتگو با دیگر کاربران بپردازید، دوست بیابید و از هم صحبتی با آن ها لذت ببرید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی hamsohbatemanbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ی ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. حال ربات منویی را در اختیار شما قرار می دهد که دارای گزینه های متنوعی است.

پیش از هر چیزی در صورت انتخاب گزینه «برام یه هم صحبت پیدا کن!» برای اولین بار ربات از شما می خواهد تا جنسیت، استان و سن خود را مشخص نمایید. مشخص کردن این گزینه ها همواره به روند جستجوی ربات و پیدا کردن هم صحبت مناسب کمک می کند. با پشت سر گذاشتن این مراحل سرانجام نوبت به پیدا کردن یک هم صحبت می رسد.

برای پیدا کردن هم صحبت کافیست روی گزینه «برام یه هم صحبت پیدا کن!» کلیک کنید. با انجام این کار ربات از شما می خواهد تا یک سری اطلاعات مشخص همچون جنسیت، استان و سن هم صحبت را در اختیارش بگذارید. باید بگوییم که استفاده از این قابلیت به نوعی جستجوی پیشرفته ربات محسوب می شود.

لازمه ی استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته معرفی ربات به 5 کاربر دیگر است.

با آن که تمامی قابلیت های ربات به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما لازمه ی استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته معرفی ربات به 5 کاربر دیگر است. استفاده از چنین روشی کمی اعصاب خورد کن به نظر برسد اما باید بدانید که توسعه دهندگان ربات فوق تنها برای جذب کاربران بیشتر و مطرح تر کردن خود روی به چنین گزینه ای آورده اند.

در صورتی که دلتان نمی خواهد از جستجوی پیشرفته استفاده نمایید کافیست با انتخاب متوالی گزینه «مهم نیست» پرسش نامه ای که در مقابل تان قرار دارد را پشت سر بگذارید. پس از آن ربات شروع به جستجو برای پیدا کردن هم صحبت می کند و نتیجه را به اطلاع شما می رساند.

پس از پیدا شدن هم صحبت مناسب می توانید با وی به گفتگو بپردازید، اطلاعات خود شامل جنسیت، استان و سن را با او به اشتراک بگذارید و حتی با طرف مقابل تان بازی کنید. در پایان اگر شاهد ناهنجاری ها و توهین های پیاپی از سوی هم صحبت خود بودید می توانید پس از اتمام گفتگو او را بلاک کنید و به گفتگوی خود خاتمه دهید.

بلاک کردن اشخاص متخلف به حذف این افراد از ربات مذکور کمک شایانی خواهد کرد.

انجام این کار مطمئناً به حذف افراد سودجو از ربات «هم صحبت من» کمک شایانی خواهد کرد. در مقابل نیز اگر از هم صحبتی با طرف مقابل خود لذت برده اید و دوست دارید زمانی دیگر نیز با او همراه شوید کافیست روی گزینه «اضافه کردن به دوستان» ضربه بزنید تا بعدها نیز امکان گفتگوی شما با وی وجود داشته باشد.

برای صحبت مجدد با آن شخص از طریق منوی اصلی ربات گزینه «دوستان من» را انتخاب و روی فردی که آن را در فهرست دوستان خود ذخیره کرده اید، ضربه بزنید. در صورت تأیید درخواست شما توسط فرد مقابل مجدداً می توانید به صحبت خود با وی ادامه دهید و از هم صحبتی با او لذت ببرید.

قابلیت های «هم صحبت من» به همین جا ختم نمی شود. کاربران قادر هستند از ویژگی «لینک چت ناشناس» نیز استفاده کنند. با انتخاب این گزینه ربات لینک گفتگوی مختص به شما را برایتان ارسال می کند. با ارسال این لینک در گروه ها و حتی شبکه های اجتماعی دیگر همچون اینستاگرام می توانید دوستان خود را برای یک هم صحبتی ناشناس دعوت کنید.

شاید یکی از آشنایان شما حرفی داشته باشد که نتواند آن را به صورت رو در رو مطرح نماید. در صورتی که فردی از طریق این لینک برای شما درخواست هم صحبتی ارسال کند می توانید از طریق بخش «افراد در انتظار من» درخواست او را تأیید و به صورت هم زمان مشغول گفتگو با او شوید. این خصوصیت یکی از مزیت های این ربات نسبت به دیگر ربات ها به شمار می رود.

اگر بسیاری از ناهنجاری های موجود را کنار بگذاریم و در صورت پیروی از قوانین این ربات، می توان گفت که ربات دوست یابی «هم صحبت من» یکی از بهترین گزینه ها برای ارتقای روابط اجتماعی و پیدا کردن دوستان جدید به شمار می رود. کافیست با گزارش افراد متخلف دست آن ها را از چنین ربات هایی کوتاه کنیم.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول کاربران درباره ربات تلگرامی هم صحبت من

ربات تلگرامی هم صحبت من چیست و چه کاربردی دارد؟

ارتباط های مجازی نوعی از ارتباطات است که با استفاده از ربات هم صحبت من راحتتر میشود. این ربات قابلیت برقرار کردن ارتباط بین شما و افراد با جنسیت های مختلف را دارد.

برای دسترسی به ربات هم صحبت من چه کنیم؟

برای دسترسی به این ربات کافیست آیدی hamsohbatemanbot@ را در تلگرام جست و جو کنید.

ربات تلگرامی هم صحبت من چگونه کار میکند؟

با ورود به این ربات و انتخاب دکمه شروع ربات اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با معرفی این ربات به 5 نفر دیگر از جست و جوی پیشرفته استفاده کنید که دقیقا همان گزینه مورد نظر شماست. در صورتی که علاقه ای به اینکار ندارید با رد سوالات جست و جوی پیشرفته اطلاعاتی مثل سن شهر و جنسیت خود را در ربات مشخص برای جست و جو اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • devhamed
    devhamed | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اینام دیگه از اب گل الود ماهی میگیرن! بستر این ربات رو یکی دیگه تهیه کرده اینا دارن هر روز هزینه اشتراک ماهانه اشون رو میبرن بالا! ولی در کل ابزار خوبیه یا بهتره بگم ...شی مدرنه :D

  • alireza toori
    alireza toori | ۳ مرداد ۱۳۹۸

    خب دیگه همه چی تکمیل شد گلی بود به سبزه نیز آراسته شد این ابزار واسه ایرانی ها خیلی خوبه که صبح تا شب به دنبال جنس مخالف بگردن مث این عقده ای ها جالبیش اینه که همشون فقط با یه نفر حال نمی‌کنند باید راحت 5 یا 6 تا زاپاس داشته باشن که هر وقت به مشکل بر خوردند برن سراغ یکی دیگه کلا که دوستی دختر و پسر یا به قول امروزی ها را زدن حداقال تو ایران کار بی فایده و بیهوده است چون هر دو طرف تو رابطه به هیچ چیز پایبند نیستن مثلا اگه پسره دوست دخترشو ول کنه دختره هم واسش مهم نیس با خودش میگه این خر نشد یه خر دیگه هست بنا بر این میره سراغ. یکی دیگه البته من با دوستی دختر پسرا مشکلی ندارم چون به هر حال تو یه قرن جدید هستیم و با چیز های عجیب نمیشه بیخیال موند اما خب باید این موضوع اصلاح شه اینکه وقتی یه دختر و یه پسر با هم رل میزنن و بعدش پسره بدون هیچ دلیلی خیانت می‌کنه این کار درستی این خیانته و متاسفانه الان خیلی از این مورد ها زیاد شده و افتادن این اتفاق برای یه ادمایی مث من یه ضربه بزرگ باشه یه شکست خیلی بد اینکار اسمش لاشی بازیه و الان تو این دوره از زندگیم‌‌ این رو هم در پسرا میبینم هم در دخترا . موفق باشین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی