ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Enlight Photofox؛ بازگشت ویرایشگر عکس محبوب به آی دیوایس ها

چند روزی هست که کمپانی Lightricks، توسعه دهنده ویرایشگر عکس پرطرفدار Enlight با ارائه نسل دوم و پیشرفته تر این اپلیکیشن به آی دیوایس ها بازگشته؛ Enlight Photofox یا Enlight 2 به عنوان یک ادیتور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

چند روزی هست که کمپانی Lightricks، توسعه دهنده ویرایشگر عکس پرطرفدار Enlight با ارائه نسل دوم و پیشرفته تر این اپلیکیشن به آی دیوایس ها بازگشته؛ Enlight Photofox یا Enlight 2 به عنوان یک ادیتور حرفه ای عکس در صفحه های لمسی با قدرت تمام آمده که جمع بیشتری از کاربران را به دایره طرفدارانش اضافه کند.

نسل دوم انلایت برای جلب کاربران بیشتر با دو تغییر بزرگ و اساسی به اپ استور پا گذاشته: اول این که حالا در آن از سیستم ویرایش لایه ای (مشابه فتوشاپ و ویرایشگرهای دسکتاپ) برخوردار هستید و نکته مهم تر این که برای دانلود اپلیکیشن دیگر ملزم به پرداخت هزینه نخواهید بود.

در حال حاضر نسل اول انلایت به عنوان دومین اپلیکیشن برتر سال 2015 از دیدگاه اپ استور قیمتی 4 دلاری دارد، و همین موضوع باعث شده که بسیاری از کاربران هرگز به سراغش نروند و در نتیجه از تجربه یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس موجود محروم بمانند. اما خوشبختانه نسل دوم انلایت به طور رایگان منتشر شده تا هیچ بهانه ای برای نصب نکردن آن نداشته باشید.

برای مشاهده عکس در ابعاد کامل آن را در صفحه ای جدید باز کنید.

انلایت ۲ سیستم درآمدزایی اش را بر مبنای مدل فریمیوم گذاشته، یعنی بعضی امکانات آن آزاد هستند و موارد خاص و پیشرفته را باید با پرداخت درون برنامه ای آزاد کنید. این موضوع به مذاق بسیاری از کاربران (خصوصا طرفداران نسخه اول) خوش نیامده و این تصمیم را ناشی از سودجویی و زیاده خواهی تیم لایتریکس دانسته اند، با این حال کسانی که شانس تجربه انلایت را نداشته اند ظاهرا مشکلی با این قضیه ندارند.

تصمیم لایتریکس چه خوب بوده و چه بد، باید بدانید که با یکی از مجهز ترین و حرفه ای ترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر مواجه هستید. در انلایت با داشتن سیستم لایه ای محدودیتی در ترکیب تصاویر ندارید، و به لطف ابزار Blending می توانید تصاویر دابل اکسپوژر فوق العاده ای بیافرینید.

تک تک لایه ها در انلایت به طور مجزا قابل ویرایش هستند و می توانید آن ها را در حالت مات، نیمه شفاف و کاملا شفاف در نظر بگیرید. ضمن این که انواع فیلتر، ابزار روتوش تصویر، ابزار تنظیم روشنایی، شفافیت و تونالیته رنگی را هم برای دستکاری کردن تصاویر در اختیار دارید. در انلایت ۲ بخشی به نام  Darkroom هم هست که به طور اختصاصی برای ارتقای کیفیت تصاویر تدارک دیده شده تا به لطف ابزار متعددش بتوانید عکس های مات و تاریک و بی کیفیت را به میزان زیادی جلا بدهید.

مثل بسیاری از ویرایشگرهای عکس پرطرفدار این روزها در انلایت ۲ هم می توانید به عکس هایتان المان ها و استیکرهای آماده اضافه کنید و به لطف فونت های مختلف در حاشیه ها متن بنویسید. نسخه جدید انلایت از فرمت RAW هم پشتیبانی می کند تا قادر به ویرایش تصاویر دوربین های حرفه ای و عکس های حجیم هم باشید.

اگر تا امروز به خاطر پولی بودن به سراغ انلایت نرفته اید، شاید Enlight Photofox رایگان بهانه خوبی باشد که با حال و هوای این ویرایشگر تصویر بیشتر آشنا شوید. شاید تجربه کار با اپلیکیشن آنقدر برایتان شیرین و جذاب بود که شک و تردیدهایتان برای خرید نسخه اول را هم کنار گذاشتید.

(Enlight Photofox (Enlight 2

(Enlight Photofox (Enlight 2

سازنده: .Lightricks Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 142 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی