ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جان مک آفی بر اثر حمله افراد مهاجم به بیمارستان منتقل شده است

«جان مک آفی» مؤسس شرکت مک آفی و آنتی ویروس تجاری به همین نام، احتمالاً بر اثر حمله افراد مهاجم به بیمارستان منتقل شده است. شنبه همین هفته «جنیس مک آفی» همسر این شخصیت معروف ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

«جان مک آفی» مؤسس شرکت مک آفی و آنتی ویروس تجاری به همین نام، احتمالاً بر اثر حمله افراد مهاجم به بیمارستان منتقل شده است. شنبه همین هفته «جنیس مک آفی» همسر این شخصیت معروف دنیای تکنولوژی توییتی را با این محتوا منتشر کرد: «شوهرم هنوز نفس می کشد» و البته مقداری هم بد و بیراه و سخنان تهدیدآمیز نثار ضاربین کرد.

پس از پیگیری های انجام شده، مشخص شد که آقای مک آفی «به خاطر وضعیت پزشکی ناشی از حمله خارجی در بیمارستان بستری شده، اما به زودی مرخص خواهد شد». ظاهراً او قصد داشته در کنفرانس FreedomFest شرکت نماید، اما از بد روزگار سر از بیمارستان درآورده. گفتنیست چند روز قبل هم مک آفی از تلاش عده ای برای منصرف ساختنش از حضور در این مراسم خبر داده بود، اما ظاهراً تلاش های مسالمت آمیز آنها نتوانسته بود او را از تصمیمش باز دارد.

جان مک آفی مؤسس و مدیر اجرایی شرکت مک آفی به شمار می رود که به خاطر توسعه نرم افزار آنتی ویروسی به همین نام معروف است. اینتل در سال 2010 شرکت مک آفی را به مبلغ 7.68 میلیارد دلار خرید. او شرکت جدیدی به نام MGT Capital Investment را هم بنیان نهاد که به سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی می پردازد.

گفتنیست مک آفی در کنار توانمندی های فنی، زندگی نسبتاً پر جنجالی را سپری کرد. او در سال 2012 به خاطر مرگ همسایه اش مورد سوء ظن قرار گرفت، و در سال 2016 هم شانس خود را برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا آزمود، هرچند نتوانست به عنوان گزینه نهایی حزب لیبرترین انتخاب شود. هنوز مشخص نیست حمله اخیر به او با چه قصدی صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی