ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

در پی افتتاح خط تولید در بم؛ تولید و عرضه چری تیگو 7 رسما آغاز شد

چند روز قبل با اعلام قیمت 129 میلیون تومان فروش چری تیگو 7 در بازار ایران رسما آغاز شد و خط تولید این محصول نیز با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو طی مراسمی افتتاح ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

چند روز قبل با اعلام قیمت 129 میلیون تومان فروش چری تیگو 7 در بازار ایران رسما آغاز شد و خط تولید این محصول نیز با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو طی مراسمی افتتاح گردید.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، همکاری با شرکت چری را از سال 2009 به صورت جوینت ونچر آغاز کرده و تا به امروز بیش از 250000 خودرو را تولید نموده نامید که نشانه اعتماد بالای مشتریان است.

سال جدید سالی مهم برای این شرکت در زمینه ارتقاء کیفی محصولات خواهد بود چرا که خط رنگ جدید مدرن و همچنین سالن جدید بدنه سازی در راستای ارتقاء کیفیت محصولات ساخته خواهد شد.

از سوی دیگر کلیه قطعات یدکی تیگو 7 نیز مهیا گردیده و در انبار مرکزی شرکت مدیران خودرو موجود و آماده ارسال به نمایندگان در سرتاسر کشور است.

همچنین این شرکت در اقدامی جالب و با برنامه ریزی هدفمند، محصول جدید خود را برای تست ویژه علاقمندان راهی شهرهای مختلف نمود که بسیار مورد توجه نیز قرار گرفت، خودروی تیگو 7 در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کرمان، تبریز و بابل همراه با مراسم جشن ویژه تیگو 7 معرفی شد و همچنین امکان تست رانندگی و مقایسه با رقبا در بازار نیز فراهم شد که در مجموع نتیجه رضایت بخش را برای تیگو7 به همراه داشت.

چری تیگو 7 طول 4505 میلی‌متر، عرض 1837 میلی‌متر و ارتفاع 1670 میلی‌متر دارد. فاصله‌ی دو محور خودرو از هم 2670 میلی‌متر است. این خودروی 5 نفره که موفق به دریافت استاندارد یورو 5 شده است، باک بنزین 57 لیتری دارد. این خودرو تک دیفرانسیل (دیفرانسیل جلو) به شمار می رود.

این نسخه از تیگو 7 دارای موتوری به حجم 1500 سی‌سی است که 4 سیلندر و 16 سوپاپ است. از جمله مشخصات دیگر این خودرو می توان به قدرت خروجی 144 اسب بخار، جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه 6 سرعته، حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت، میزان مصرف بنزین ترکیبی 6.7 لیتر در 100 کیلومتر و وزن 1440 کیلوگرم اشاره کرد.

چری تیگو 7 مانند تیگو 5، کراس اوور نسبتا کاملی بوده و از تجهیزات و امکانات خوبی برخوردار است. از جمله تجهیزات این خودروی چینی می‌توان به رینگ‌ های آلیاژی، چراغ‌های اتوماتیک، آینه‌های برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، حالات رانندگی مختلف، سیستم صوتی با پورت USB و 6 بلندگو، صفحه نمایش 9 اینچ لمسی با GPS و بلوتوث، کامپیوتر سفری 4.8 اینچی، دی‌ وی‌ دی پلیر، ایربگ‌ های جلو و جانبی، دوربین دید 360 درجه و تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای اشاره کرد.

شایان ذکر است که این خودرو توسط راننده حرفه ای کشور جناب آقای کوروش محمد خانی در مشهد تست گردید که توسط جناب پاکروان نماینده مشهد به مراسم رونمایی دعوت شده بودند. همچنین دیگر راننده حرفه ای و نفر دوم اسلالوم کشور به دعوت نمایندگی کرمان خودرو را تست نمودند که در مجموع از دید رانندگان حرفه ای، تیگو 7 به لحاظ شتاب گیری و هندلینگ، خودرویی مقبول و مورد پسند محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir.ap
    amir.ap | ۲ مرداد ۱۳۹۶

    تک دیفرانسیل چینی 140 تومن?!

مطالب پیشنهادی