ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی جدید، پیشرفت محوطه سازی در اپل پارک را نشان می دهد [تماشا کنید]

همان طور که می دانید اپل در حال ساخت مقر جدیدی تحت عنوان «اپل پارک» در کوپرتینو بوده و قصد دارد در آینده، حدود 12 هزار نفر از نیروهای خود را به آن منتقل کند. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

همان طور که می دانید اپل در حال ساخت مقر جدیدی تحت عنوان «اپل پارک» در کوپرتینو بوده و قصد دارد در آینده، حدود 12 هزار نفر از نیروهای خود را به آن منتقل کند. مقر مذکور در زمینی به مساحت 115 هزار هکتار بنا شده و مراحل پایانی ساخت و ساز را پشت سر می گذارد.

البته به لطف برخی علاقه مندان، هر از گاهی تصاویری از روند پیشرفت پروژه اپل پارک توسط پهپادها ضبط شده و در اینترنت منتشر می شوند. حال در یکی از جدیدترین ویدیوها نیز شاهد پیشرفت محوطه سازی و کاشت درخت در فضای داخلی مجموعه هستیم که بر اساس اهداف کمپانی، در نهایت شامل 9 هزار اصله درخت خواهد شد.

استیو جابز شخصاً یک درخت شناس را برای نظارت بر درختکاری در اپل پارک استخدام کرده بود

جالب است بدانید که فرآیند درختکاری محوطه اپل پارک تحت نظر درخت شناسی صورت می گیرد که استیو جابز شخصاً استخدام کرده بود؛ چرا که مدیر عامل فقید اپل اعتقاد داشت درخت ها بخش مهمی از اپل پارک بوده و به نوعی یادآور فضای قبلی سیلیکون ولی، زمانی که تعداد درختان از تعداد مهندسان بیشتر بود، هستند.

گفتنی است در یک ماه گذشته، خیابان «Tantau» در ضلع شرقی اپل پارک در اکثر اوقات بسته بوده و کمپانی نیز با سرعت زیادی در حال آماده سازی بخش مربوط به بازدیدکنندگان بوده است. همچنین اپل از اوایل ماه گذشته شروع به استخدام کارمندان جدیدی برای بخش بازدیدکنندگان (که شامل فروشگاه و کافه می شود) نیز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zoroastrian
    zoroastrian | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    فقط میشه گفت واو ?

مطالب پیشنهادی