ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل آخرین نسخه پیش نمایش اندروید O را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

انتشار نسخه نهایی اندروید بعدی نزدیک بوده و احتمالاً تا پایان تابستان امسال شاهد عرضه هشتمین ورژن از سیستم عامل موبایل گوگل خواهیم بود. البته پیش از عرضه رسمی، گوگل آخرین بتای اندروید O را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

انتشار نسخه نهایی اندروید بعدی نزدیک بوده و احتمالاً تا پایان تابستان امسال شاهد عرضه هشتمین ورژن از سیستم عامل موبایل گوگل خواهیم بود. البته پیش از عرضه رسمی، گوگل آخرین بتای اندروید O را برای توسعه دهندگان به صورت عمومی منتشر کرده است.

این چهارمین پیش نمایش اندروید O برای توسعه دهندگان بوده و کاربران می توانند آن را در پیکسل، پیکسل XL، پیکسل C، نکسوس 5X، نکسوس 6P، نکسوس پلیر و شبیه ساز اندروید در کامپیوتر اجرا کند.

توسعه دهندگان می توانند از قابلیت تصویر در تصویر در اپلیکیشن های خود استفاده کنند

بنا به اظهارات گوگل، پیش نمایش مذکور شامل آخرین تغییرات و رفع ایرادات بوده و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از آن، اپلیکیشن های خود را روی نسخه تقریباً نهایی اندروید جدید آزمایش کنند. همچنین این افراد می توانند برخی از جدیدترین ویژگی های اندروید مانند قابلیت تصویر در تصویر، پین کردن میانبرها، کانال بندی اعلان ها و ... را نیز در نرم افزارهای خود به کار گیرند.

همچنین لازم به ذکر است که پس از معرفی نسخه جدید اندروید به صورت رسمی، کمپانی های سازنده تلفن همراه لیستی از موبایل هایی که از سیستم عامل جدید پشتیبانی می کنند را منتشر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SaSaN EkRaMi
    SaSaN EkRaMi | ۳ مرداد ۱۳۹۶

    چجوری تو شبیه ساز اندروید در کامپیوتر اجراش کنم میشه ی نفر راهنمایی کنه

مطالب پیشنهادی