ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد موبایل های سازگار با پلتفرم Daydraem گوگل تا پایان سال 2017 به یازده عدد می رسد

«ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل و عضو جدید هیئت مدیره آلفابت در جریان ارائه گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2017 از صحبت های متفرقه پرهیز می کرد، اما در گفتگو با خبرنگاران به نکته خوبی اشاره نمود. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

«ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل و عضو جدید هیئت مدیره آلفابت در جریان ارائه گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2017 از صحبت های متفرقه پرهیز می کرد، اما در گفتگو با خبرنگاران به نکته خوبی اشاره نمود.

به گفته پیچای تا پایان سال 2017 میلادی، 11 دستگاه موبایل اندرویدی با پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل یعنی «دی دریم» (Daydream) در بازار حضور خواهند داشت.

همان طور که می دانید پلتفرم دی دریم، موبایل ها را به سیستم های مستقل واقعیت مجازی تبدیل می کند؛ فقط کافیست موبایل سازگار با این فناوری را به یکی از هدست های Daydream متصل کرده و با استفاده از کنترلرهای اختصاصی آن، به گشت و گذار در دنیای مجازی بپردازید.

افرادی که از هدست های Daydream استفاده کرده اند، بزرگ ترین مزیت آنها را وزن بسیار کم و سهولت استفاده در مقایسه با هدست های پیشرفته ای نظیر اچ تی سی وایو و اکیلس ریفت می دانند. مشخصاً قابلیت جابجایی موبایل و کاربردهای متنوع آن را هم باید به فهرست مزیت های این پلتفرم اشاره کرد.

گفتنیست در حال تنها چهار موبایل اندرویدی با فناوری دی دریم سازگارند: پیکسل های ساخت گوگل، موتورولا موتو زی، هوآوی میت 9 پرو (و میت 9 پورش دیزاین)، و اکسون 7 ساخت شرکت ZTE. سامسونگ نیز اعلام کرده که پرچمداران کنونی اش یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن به زودی از طریق آپدیت نرم افزاری، پشتیبانی از Daydream را دریافت می کنند.

قاعدتاً پیکسل های جدید گوگل که طی ماه های آتی رونمایی می شوند نیز با Daydream سازگارند؛ بنابراین باید منتظر رونمایی از چندین دستگاه دیگر هم باشیم که از سوی شرکت های مختلف و با پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی