ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ 3 احتمالاً همراه با آیفون 8 معرفی خواهد شد

پس از موفقیت های قبلی ساعت هوشمند اپل، به احتمال زیاد طراحی و توسعه نسل بعدی آن در حال حاضر در جریان بوده و حتی ممکن است کمپانی ساکن کوپرتینو اپل واچ 3 را به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

پس از موفقیت های قبلی ساعت هوشمند اپل، به احتمال زیاد طراحی و توسعه نسل بعدی آن در حال حاضر در جریان بوده و حتی ممکن است کمپانی ساکن کوپرتینو اپل واچ 3 را به زودی و همراه با نسل بعدی آیفون های خود به بازار معرفی کند.

اپل واچ 3 از عوامل افزایش درآمد شرکت تولیدکننده خواهد بود

بر اساس گزارش وبسایت تحلیلی «Economic Daily»، شرکت «Quanta Computer» که تولید کننده اصلی دو نسل قبلی اپل واچ بوده، پیش بینی می کند که از محل تولید لپ تاپ، گجت های پوشیدنی و سرورها، در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش درآمد خواهد بود. جالب اینکه در گزارش مورد بحث، مستقیماً به نسخه بعدی اپل واچ به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار اشاره شده است.

البته لازم به ذکر است که شرکت دیگری تحت عنوان «Compal Electronics» نیز قبلاً مسئولیت تولید بخشی از ساعت های هوشمند اپل را بر عهده داشته، که حالا به نظر می رسد این کمپانی از پروسه تولید نسل بعدی اپل واچ کنار گذاشته شده باشد.

همان طور که می دانید اپل واچ محبوب ترین ساعت هوشمند موجود در بازار بوده که با فروش 12 میلیون نسخه ای در سال گذشته، 49 درصد از بازار را در اختیار خود گرفته است. تیم کوک نیز در جلسه ای با سهامداران که در اردیبهشت ماه برگزار شد، اعلام کرد میزان فروش اپل واچ هر سال نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

با این اوصاف ارائه یک به روزرسانی جدید برای سیستم عامل «WatchOS» و همچنین معرفی نسل بعدی اپل واچ در کنار آیفون 8 و آیفون 7S منطقی به نظر می رسد؛ هرچند هنوز از مشخصات فنی و قیمت احتمالی اپل واچ 3 اطلاعاتی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی