ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه گلکسی نوت 8 در سوم شهریور با گارانتی تعویض نمایشگر

با توجه به اخبار قبلی، فبلت گلکسی نوت 8 با شماره مدل «SM-N950» یکم شهریور ماه امسال رونمایی خواهد شد. اما حالا وبسایت استرالیایی سامسونگ دستگاهی با مدل «SM-N940» را لیست کرده و برای آن ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

با توجه به اخبار قبلی، فبلت گلکسی نوت 8 با شماره مدل «SM-N950» یکم شهریور ماه امسال رونمایی خواهد شد. اما حالا وبسایت استرالیایی سامسونگ دستگاهی با مدل «SM-N940» را لیست کرده و برای آن خدمات ویژه ای نیز در نظر گرفته است.

بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت مورد بحث، سامسونگ قصد دارد گارانتی ویژه ای تحت عنوان «Screen Assure» را برای مدل SM-N940 ارائه دهد، که فقط به خریدارانی که موبایل خود را از تاریخ 3 شهریور الی 9 آبان خریداری کنند تعلق خواهد گرفت.

گارانتی Screen Assure امکان تعویض رایگان نمایشگر نوت 8 را فراهم می کند

Screen Assure در واقع نوعی گارانتی برای نمایشگر دستگاه مورد بحث بوده که در صورت شکسته یا خراب شدن صفحه نمایش، امکان تعمیر یا در صورت نیاز تعویض رایگان آن را فراهم می کند. با وجود این خدمات سطح بالا و همچنین با توجه به تاریخ مورد اشاره، تحلیلگران اعتقاد دارند که SM-N940 همان گلکسی نوت 8 بوده و احتمالاً سوم شهریور ماه به بازار معرفی می شود.

البته لازم به ذکر است که حدس تاریخ رونمایی موبایل مورد انتظاری مانند نوت 8 آن هم با توجه به اطلاعات مربوط به یک شماره مدل، تا حدودی دشوار خواهد بود اما با این حال حداقل مطمئنیم که پرچمدار بعدی سامسونگ اوایل شهریور، و پیش از رونمایی اصلی ترین رقیب خود یعنی آیفون 8 به بازار معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rashedi
    rashedi | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    پشتش خیلی پره

  • soheil
    soheil | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    دیگه اصن کاملا معلوم شده چی میخواد معرفی کنه ، کاملا همه چیش او رفته که ، دیگه چیودمیخواد معرفی کنه

  • salemi
    salemi | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    اس هشتیم که دارم این طرح رو داره البته نه رایگان ولی به جای یک ملیون و دویست پول نمایشگر تا آخر امثال اگه بشگه با ۱۶۰ هزارتومن تعمیرش میکنن خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی