ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل موتو Z2 فورس ادیشن معرفی شد؛ پرچمدار جدید موتورولا با بدنه مقاوم

طبق زمان بعدی اعلام شده، موتورولا امروز بالاخره از موبایل Moto Z2 Force Edition رونمایی کرد. این تلفن هوشمند پرچمدار به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده، اما وجه تمایز آن با دیگر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

طبق زمان بعدی اعلام شده، موتورولا امروز بالاخره از موبایل Moto Z2 Force Edition رونمایی کرد. این تلفن هوشمند پرچمدار به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده، اما وجه تمایز آن با دیگر رقبا، استفاده از پنل POLED و لایه بسیار مقاوم روی آن است.

استفاده از لایه نشکن روی نمایشگر و آلومینیوم تقویت شده سری 7000 در بدنه این دستگاه باعث شده تا با یکی از مقاوم ترین موبایل های حال حاضر در بازار روبرو شویم.

موبایل جدید موتورولا از نظر سخت افزاری هم چیزی کم ندارد؛ چیپست اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت حافظه رَم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در این دستگاه تعبیه شده است که ترکیب بسیار خوبی در سال جاری محسوب می شود.

موتو Z2 فورس ادیشن به ماژول دوربین دوگانه در پشت مجهز گشته که دو سنسور 12 مگاپیکسلی را در خود دارد و گشودگی دیافراگم هردو برابر با f/2.0 است. یکی از این دو سنسور، تصاویری تمام رنگ و دیگری تصاویر مونوکروم (تک رنگ) را ثبت می کند که نتیجه بهتری را در شرایط نوری ضعیف یا حالت HDR به ارمغان خواهد آورد.

در صورت نیاز، می توانید از دوربین مونوکروم به عنوان سنسور عمق سنج و ایجاد عمق میدان در تصاویر استفاده کنید. سیستم فوکوس سریع PDAF، فوکوس لیزری و قابلیت ثبت ویدیوهای 4K هم در این تلفن همراه وجود دارد. شاید فقدان لرزشگیر اپتیکال (OIS) را بتوان به عنوان یکی از ضعف های ماژول تصویربرداری پرچمدار جدید موتورولا در نظر گرفت. دوربین ثانویه این دستگاه هم 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است.

این موبایل با امکانات ارتباطی کامل، درگاه USB-C و اندروید 7.1.1 عرضه می شود. موتو Z2 فورس ادیشن همچون نسل قبل از جک 3.5 میلیمتری هدفون هم بی بهره است.

موتورولا باتری 2730 میلی آمپر ساعتی را برای پرچمدار جدیدش انتخاب کرده، در حالی که نسل قبلی به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود. البته شرکت سازنده مدعیست با توجه به عملکرد بهینه چیپست و سیستم عامل، شارژدهی دستگاه تغییری نکرده است. همچنین فناوری شارژ سریع 15 واتی نیز به پر شدن سریع باتری کمک می کند.

این تلفن همراه همانند دیگر اعضای خانواده اش، از مادهای مختلف نیز پشتیبانی می کند. جدیدترین ماد موتورولا، دوربین 360 درجه ای است که توانایی ضبط ویدیوهایی 360 درجه با رزولوشن 4K و صدای فراگیر سه بعدی را دارد.

پرچمدار جدید موتورولا به صورت آنلاک با قیمت 800 دلار در رنگ های مشکی و طلایی عرضه می شود، ضمن اینکه سفارش آن از طریق اکثر اپراتورهای مطرح جهانی با طرح های پرداخت مختلف نیز میسر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • vahid hajizadeh
    vahid hajizadeh | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    طراحی جلوش زشته
    طراحی پشتش عالیه

  • iliyatiger
    iliyatiger | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    عالیه فقط 1چیزکم داره نسخه اندروید کروم بیاد روش.دیونشم

  • khabaat apado
    khabaat apado | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    خیلیییییی خوشکله
    فقط حسگر اثر انگشت تو ذوق میزنه
    از پشت خیلی خوشکله مخصوصاً گلدش
    بهترین چیدمان و طراحی دوربین دوگانه‌ای که تاحالا دیدم

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۴ مرداد ۱۳۹۶

    زیبا ، طراحی عالی ، کیفیت ساخت ظاهراً خوبه ، البته تا حالا موتورلا نداشتم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی