ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Stellar: Galaxy Commander؛ ساخته جدید سازندگان کندی کراش

استودیوی «کینگ» که بازیکن ها آن را با «کندی کراش» می شناسند، این روزها سرش خیلی شلوغ شده است؛ آن ها ضمن انتشار آپدیت های مختلف برای کندی کراش و عرضه عناوین فرعی از این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

استودیوی «کینگ» که بازیکن ها آن را با «کندی کراش» می شناسند، این روزها سرش خیلی شلوغ شده است؛ آن ها ضمن انتشار آپدیت های مختلف برای کندی کراش و عرضه عناوین فرعی از این بازی، دو اپلیکیشن جدید را هم برای تلفن های هوشمند منتشر کرده اند که هر دوی شان در مرحله Soft Launch [انتشار محدود در بعضی مناطق] به سر می برند.

جدا از اینکه آخرین گزارشات هم نشان می دهند که بعد از خریداری این توسعه دهنده معروف توسط اکتیویژن، آمریکایی ها مسئولیت ساخت یک نسخه از Call of Duty را به آن ها سپرده اند تا بار دیگر شاهد حضور این عنوان معروف روی اسمارت فون ها باشیم.

به علت عرضه محدود دو عنوان جدید از سوی کینگ، برای امروز تصمیم گرفتیم تا نگاهی به یکی از همین بازی ها انداخته و ببینیم این سازنده با تجارب زیادی که به واسطه کندی کراش به دست آورده چه غذایی برای بازیکن ها پخته است؛ آیا Stellar: Galaxy Commander می تواند موفقیت های کندی کراش را تکرار کند؟

خوب بگذارید از همین ابتدا تکلیف خودمان را با آخرین ساخته کینگ مشخص کنیم. با وجود اینکه تکرار موفقیت های کندی کراش برای هر بازی دور از انتظار به نظر می رسد ولی Stellar: Galaxy Commander به قدری لذت بخش است که حتی اگر نتواند به آن نزدیک شود همچنان نقطه عطفی برای کارنامه کینگ به حساب می آید.

بازی فعلا تنها برای منطقه های هلند و اندونزی عرضه شده است.

این توسعه دهنده با Stellar: Galaxy Commander نه تنها توانسته خودش را به عنوان یک تهدید بزرگ برای سازندگان معروف عناوین آنلاین مثل سوپرسل معرفی کند بلکه بعد از تجربه چند ساعته این اپلیکیشن حالا خیال مان هم تقریبا برای کال آو دیوتی که توسط آن ها ساخته می شود راحت شده است.

شاید Stellar: Galaxy Commander شباهت های گوناگونی با سبک Match 3 همانند کندی کراش داشته باشد ولی در اینجا سازنده با الهام از بازی های کارتی [بیشتر کلش رویال]، اکشن و البته عناوین قدیمی توانسته یک تجربه کاملا متفاوت به بازیکن ها هدیه بدهد.

مکانیزم های گیم پلی ساخته جدید کینگ پیرامون مسابقات همزمان دو نفره می چرخند. محیط مبارزه به دو قسمت تقسیم شده [زمین شما و حریف] و حالا باید با چینش درست فضاپیماهایی که دارید سعی کنید منطقه رقیب تان را از بین ببرید. اما چگونه؟

همچنان مشخص نیست Stellar: Galaxy Commander چه زمانی به عرضه جهانی می رسد. البته در تست های ما، بازی بدون نرم افزار تغییر آی پی هم اجرا می شد.

برای درک درست گیم پلی Stellar: Galaxy Commander نگاهی به بازی های Match 3 یا خود کندی کراش بیاندازید. در این عناوین شما هنگامی که حداقل سه جسم مشابه را کنار یکدیگر بگذارید، آن اشکال غیب شده و امتیازاتی به دست می آورید. اگر هم تعداد آن ها بیش از سه عدد باشد، جایزه هایی دریافت خواهید کرد.

Stellar: Galaxy Commander هم به نوعی به همین صورت است. فضاپیماها به تنهایی شلیک نمی کنند بلکه باید حداقل سه تا از این وسیله ها پیش یکدیگر باشند تا بتوانند به سمت دشمنان تیراندازی کرده و هر چیزی که سر راهشان هست نابود سازند. ساده تر بگوییم، بازی از چندین راند تشکیل شده و این راندها تا زمانی که یکی از بازیکن ها ببازد ادامه می یابد.

در هر راند شما می توانید از بین چند گروه فضاپیمای جنگی دو تا را انتخاب کرده و آن ها را در منطقه تان بچینید. سپس بسته به جایگذاری هایی که داشتید وسیله هایتان تیرهایی به سمت رقیب می اندازند. حالا اگر بیش از سه جسم را پیش یکدیگر بگذارید چه اتفاقی می افتد؟

بعد از هر پیروزی، کپسول هایی به شما تعلق می گیرد که حکم همان صندوقچه های کلش رویال را دارند. با آن ها کارت هایی دریافت خواهید کرد که برای آزاد کردن قهرمانان جدید یا ارتقا فضاپیما استفاده می شوند.

با این کار فضاپیماها ترکیب شده و شاهد یک وسیله قدرتمندتر هستیم. نکته جالب اینجاست شکل و کارایی هر کدام از این وسیله های ویژه به چگونگی چینش فضاپیماها بستگی دارد. مثلا اگر چهار فضاپیما را عمودی بگذارید یک دستگاه لیزر قدرتمند به شما داده خواهد شد.

ولی اگر همین فضاپیماها به صورت افقی باشند، شاهد یک دیوار دفاعی قدرتمند هستید که می تواند تیرها را برگرداند. بنابراین باید به گونه ای فضاپیماها را بچینید تا قابلیت استفاده از این دستگاه های قدرتمند را پیدا کرده و نهایت یک قدم به موفقیت نزدیک شوید.

به صورت کلی فعلا تنها سه عدد از این وسیله های ویژه وجود دارد و امیدواریم در آپدیت های بعدی توسعه دهنده تعداد بیشتری به ساخته اش اضافه کند. جدا از فضاپیماها و چگونگی چینش آن ها، قهرمانان هم نقش مهمی روی پیروزی ایفا می کنند. پیش از رفتن به مسابقات می توانید از بین چند قهرمان، تعدادی را انتخاب نموده و به جنگ بروید.

اسکرین شات سمت راست را نگاه کنید؛ در قسمت پایین دو گروه از فضاپیماها وجود دارد. می توانید آن ها را [تقریبا مشابه بازی معروف تتریس] در جایی که می خواهید قرار دهید.
کارایی این هیروها هم بدین صورت است که بعد از چند راند قابلیت استفاده از قدرت های ویژه هر کدام از آن ها را دارید؛ یکی برای مقر اصلی تان یک سپر ایجاد می کند و دیگری ردیف اول نیروهای حریف را نابود می سازد. خوشبختانه بر خلاف تعداد فضاپیماهای ویژه، قهرمانان زیاد بوده و هر کدام توانایی های متفاوتی دارند.

پس حتی انتخاب آن ها هم به علت وجود قدرت های گوناگون می تواند تاثیرات مختلفی روی روند مبارزات بگذارد. عنوان Stellar: Galaxy Commander به واسطه ترکیب استثنایی چندین سبک توانسته یکی از اعتیادآورترین بازی های اسمارت فون ها باشد.

شاید بازی در بخش گیم پلی از کمبودهایی رنج ببرد ولی همین المان های کنونی هم برای داشتن ساعت ها تجربه فراموش نشدنی کفایت می کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم که Stellar: Galaxy Commander را از دست نداده و با آن طعم جدیدی از سبک Match 3 را بچشید.

[دانلود نسخه اندروید - دانلود نسخه iOS - لینک کمکی]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی