ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین بیلد ویندوز 10 دیوایس های اندرویدی را با رایانه لینک می کند

اوایل امسال بود که مایکروسافت از نقشه هایش برای نزدیک کردن کاربران اندروید و آیفون به پلتفرم ویندوز 10 خبر داد. امروز و با انتشار جدیدترین نسخه پیش نمایش ویندوز 10 (بیلد 16251) نقشه های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اوایل امسال بود که مایکروسافت از نقشه هایش برای نزدیک کردن کاربران اندروید و آیفون به پلتفرم ویندوز 10 خبر داد. امروز و با انتشار جدیدترین نسخه پیش نمایش ویندوز 10 (بیلد 16251) نقشه های مایکروسافت عملی شده، و حالا اگر جزو تسترهای ویندوز باشید می توانید بعضی از قابلیت های جدید ویندوز 10 برای ارتباط با سیستم های عامل دیگر را تجربه نمایید.

با دریافت بیلد 16251 کاربران اندروید می توانند قابلیت های اپلیکیشن جدید «Microsoft Apps» را امتحان کنند. در حال حاضر فقط کاربران اندروید می توانند از این برنامه برای ایجاد ارتباط بین اسمارت فون و پی سی استفاده کنند، و مشخص نیست که نسخه iOS آن کی از راه برسد.

Microsoft Apps قابلیت های بین پلتفرمی متعددی را برای کاربران به ارمغان می آورد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به اشتراک گذاری مستقیم لینک از موبایل در ویندوز 10 اشاره نمود. به گفته مایکروسافت کاربران iOS و اندروید در آینده امکان اشتراک گذاری مستقیم محتوا از محیط اپلیکیشن ها در پی سی و همچنین امکان تعامل با کلیپ بورد یونیورسال ویندوز را هم خواهند داشت.

اما در کنار این قابلیت ها برای موبایل، مایکروسافت عملکرد دستیار هوشمند کورتانا را نیز در آخرین بیلد پیش نمایش ویندوز 10 ارتقاء داده است. حالا می توانید نتایج جستجوی کورتانا را در پنجره این دستیار دیجیتالی مشاهده کنید و دیگر نیازی به باز کردن مرورگر ندارید.

این موضوع برای جستجوی فیلم های سینمایی، شاخص های بورس، وضعیت آب و هوا، ساعات پرواز در فرودگاه ها و جستجوهای دیگری که پاسخ های کوتاه و سریع دارند صدق می کند. ضمنا کورتانا حالا از دستوراتی مثل «هی کورتانا، رایانه را ری استارت کن» و همچنین خاموش کردن رایانه، قفل کردن و خارج شدن از حساب کاربری هم پشتیبانی به عمل می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • keivanrm
    keivanrm | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    مزایای لایسنس اورجینال:امنیت/پشتیبانی مایکروسافت/بدون نیاز به تعویض‌های مکر/ افزایش کارایی و سرعت رایانه فروش قابل توجهی داشته است.دراین نوع ویندوزها هنگی و تعویض مکررازبین رفته است.به همین دلیل با گرانی که به همراه دارد برای خرید به صرفه است.برای خرید این نوع لایسنس های اورجینال به هر مرکز خرید نباید اطمینان اورجینال بودن داشته باش.بیشتر مردم ایران به دنبال خرج هزینه ی کمتر برای خرید هستند وبیشتر این لایسنس های کم هزینه اورجینال نیستند.

  • kerimi
    kerimi | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    خدایی عالیه...روز به روز امکاناتش بیشتر میشه!من ویندوزم آپدیت میشه ولی نمیدونستم اینا چرا اضافه نمیشن!تحقیق کردم فهمیدم آپدیتی که ویندوزای کرک شده میشن رسما هیچی بهشون اضافه نمیشه!فقط شکل آپدیتو به خودشون میگیرن!باید هرطور شده لایسنس اصل پخش بشه تو این مملکت نمیدونم پارتنری چیزی بزنه مایکروسافت

    • keivanrm
      keivanrm | ۷ مرداد ۱۳۹۶

      سلام دوست عزیز شما میتوانید درسایتwww.itresearches.irمعتبرترین سایت ایران انواع لایسنس های موجود را باتخفیف خریداری کنید.

    • masoud23
      masoud23 | ۷ مرداد ۱۳۹۶

      این مشکلو تا حالا ندیده م
      دوست عزیز احتمالا کرکی که استفاده کردی مشکل داشته .کلا که کرک ها خیلی پیش میاد مشکل ساز بشن
      نمایندگی تو ایران نداره مایکروسافت،ولی چند تا سایت هستن که ادعا میکنن لایسنساشون اصلیه،یه سرچ تصمیم بگیر،من اگه الان کسی رو معرفی کنم و تو زرد در بیاد مدیون میشم ولی پیدا میشه تو همین ایران هم.فقط باید قیمت منطقی باشه،مشاهده کرده م که لایسنس 200 دلاری رو میدن 200 هزار تومن!خب مسلما این تقلبی و کلاهبرداریه و یا لایسنس مادام العمر نیست

    • shahabkazemi
      shahabkazemi | ۸ مرداد ۱۳۹۶

      سلام لایسنس اصل وجود داره و برای اطمینان به مشتری های سایت هاشون که از شورای نگهبان و مپنا گرفته تا تموم دانشگاهای کشور نیگاه کنین
      سایتایی که پارتنر مایکروسافت بودن طبق تحقیقی که من کردم از طریق قیمت لایسنسا که با مایکروسافت استور مقایسه کردمم
      یکی مایکروسافت لایسنس دات کام
      یکی http://microsoftofficial.com/
      http://microsoftpersia.com/

  • iliyatiger
    iliyatiger | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    عالیییی خدا خدا میکنم ویندوز گوشی بده با ایت سیستم و ماژولار هم باشه

    • masoud23
      masoud23 | ۸ مرداد ۱۳۹۶

      داداش احتمالا میشه با پوسته سی شل

مطالب پیشنهادی