ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اداره امنیت حمل و نقل آمریکا و اجبار مسافران به بازرسی جداگانه دستگاه های الکترونیکی

چند ماهی است که می شنویم اداره امنیت حمل و نقل (TSA) ایالات متحده قصد دارد تدابیر امنیتی پروازها را طی تابستان امسال افزایش دهد و برخی از این تدابیر، حالا از راه رسیده اند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

چند ماهی است که می شنویم اداره امنیت حمل و نقل (TSA) ایالات متحده قصد دارد تدابیر امنیتی پروازها را طی تابستان امسال افزایش دهد و برخی از این تدابیر، حالا از راه رسیده اند. اداره امنیت حمل و نقل از این پس از مسافران می خواهد تا دستگاه های الکترونیکی بزرگ تر از موبایل های هوشمند را پیش از ورود به هواپیما، از زیر دستگاه اشعه اکس عبور دهند. این برنامه پیش تر در 10 فروگاه به صورت آزمایشی انجام شده بود و حالا در سراسر آمریکا پیاده سازی می شود.

مدیر اجرایی اداره امنیت حمل و نقل، هیوبن گادا به صورت خاص به دیوایس هایی نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها، کتابخوان ها و کنسول های بازی قابل حمل اشاره کرده است. گفتنی است که اداره امنیت حمل و نقل آمریکا ابعادی مشخصی را اعلام نکرده و با توجه به بزرگ تر شدن موبایل ها و کوچک تر شدن تبلت ها طی سال های اخیر، معلوم نیست چه ابعادی «بزرگ تر از موبایل» به حساب خواهد آمد.

اگرچه این تدبیر امنیتی فوراً اجرایی نمی شود و به گفته TSA، چند هفته یا بیش از یک ماه تا پیاده سازی کامل آن باقی مانده، مسافرین از این پس باید دستگاه های الکترونیکی خود را که در چمدان قرار داده اند، «به صورت جداگانه» نیز برای بررسی به زیر دستگاه اشعه اکس بفرستند.

گفتنی است مسافرانی که سرویس TSA Precheck را خریداری می کنند و زودتر مورد بازرسی قرار می گیرند، نیازی به پشت سر گذاشتن این تدبیر امنیتی اضافه ندارند. بنابراین افرادی که می خواهند کمتر در گیت بازرسی فرودگاه ها معطل شوند، احتمالاً باید به فکر خرید این سرویس باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    برای امنیت لازمه

مطالب پیشنهادی